Ice-E Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jeg vet ikke om det er lagt ut en vennetråd til Guitar Hero WT enda... Men har ikke sett noen så tenkte jeg kunne legge ut en Så hvis noen er interessert er det bare å legge meg til så kan vi sikkert få med folk sånn at vi kan spille 4 stykker i et band. Endret 11. januar 2009 av Ice-E Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kanskje greit å legge ut denne i MS delen da det er snakk om 360versjonen. Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Kanskje greit å legge ut denne i MS delen da det er snakk om 360versjonen. Ok men hvordan gjør jeg det nå da? (Er ny så er litt noob enda Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du får ikke gjort det nå... Men du kan vente på en moderator som kan gjøre det for deg Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Du får ikke gjort det nå... Men du kan vente på en moderator som kan gjøre det for deg Ok Lenke til kommentar
brrah Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Veldig lyst til å spille med noen, har kun gitar for øyeblikket da trommene er på rep. Gamertag: zaltoz Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvilken vanskelighetsgrad spiller folka på her da? Har selv kun gitar, så hvis noen trenger en gitarist; legg meg til. Tag: jul1anr1k Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg spiller på Expert men skal legge deg til jeg! Endret 23. januar 2009 av Ice-E Lenke til kommentar
brrah Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Expert jeg også, GT fortsatt Zaltoz Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) GT: envio Spiller mest GH3, men går en del i WT også. Expertz zeff! Endret 26. januar 2009 av E-wok Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg blir gjerne med å spiller. Trommene mine er ødelagte da :S Kan bli med på RB2: Gitar - Expert Bass - Expert Vocal - Expert Kan også bli med på WT Gitar - Expert Bass - Expert Vocal - Hard/Expert (synes vocal er ganske fucka på WT :S) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som er med på et par achievements i GH2? Tenker da på 800k pair og 1 mill... Eller i hvert fall prøve? En mill er jo litt vrien kanskje, har ikke testa hvor lett det er på f.eks Free Bird, men det bør gå. Har for det meste dårlige venner. Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spiller RB2 og GHWT gitar/bass på expert Vokal Easy/medium(synger vanligvis bare i dusjen men vet ikke om mikrofon tåler det) trommer klarer jeg rett og slett ikke få inn, går mest på medium der ja, klart noen på hard... men legg meg gjerne til, alle sammen wizardtadpole prater seff om 360 versionen Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 GH er så lameeee nå ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå