abene Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Microsoft er nå klar med den første betaversjonen av Windows 7. Les mer Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Endelig kan jeg få laste ned Vista videreutviklingen som ikke er noe mer enn en ren kopi av mac OSX sine applikasjoner og operativsystem. Gratulerer Microsoft! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror nok du skal prøve det før du syter. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Endelig kan jeg få laste ned Vista videreutviklingen som ikke er noe mer enn en ren kopi av mac OSX sine applikasjoner og operativsystem. Gratulerer Microsoft! dette er hw.no ikke itavisen. tenker det er der du skal. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hehe, du kunne ikke sakt det bedre! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gleder meg faktisk til å teste dette. Lurer på hvordan driverstøtten er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Endelig kan jeg få laste ned Vista videreutviklingen som ikke er noe mer enn en ren kopi av mac OSX sine applikasjoner og operativsystem. Gratulerer Microsoft! Så hvis andre gjør noe bra er det dårlig å kopiere fordi..? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Må nok prøve dette ja Hvordan får en key? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Gleder meg faktisk til å teste dette. Lurer på hvordan driverstøtten er. Ut fra det jeg har lest knyttet til den "uoffisielle" betaen, er det relativt bra til å være beta. @Mr.Anki. Om det er likt de åpne Vista-betaene er nødvendig key oppgitt ved nedlasting. Eventuelt at man ikke har key i det hele, bare begrenset tid for bruk. RC av Vista fungerte vel noen måneder etter Vista ble lansert. Endret 8. januar 2009 av Bolson Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 30 dager? 180 dager? fri bruk frem til offisiell lansering? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Endelig kan jeg få laste ned Vista videreutviklingen som ikke er noe mer enn en ren kopi av mac OSX sine applikasjoner og operativsystem. Gratulerer Microsoft! Jeg sier som jeg har sagt 100 ganger: Hvor mange forskjellige måter kan en kalender se ut? Hvor mange forskjellige måter kan en kalkulator se ut? Å nei, Acer har en laptop som faktisk har skjermen festet i et lokk, og tastaturet festet nede, slik at man må vippe opp lokket for å få tilgang til skjerm og tastaturet. IBM har jo også dette! KOPI! Nei, det er nok ganske store forskjeller mellom Windows og Mac OSX enda. Edit: glemte å skrive det jeg faktisk skulle skrive Gleder meg til Windows 7. Har på følelsen av at Vista ble som ME, bare litt bedre, og håper derfor at Windows 7 blir en god overtager for XP, som fortsatt kjører på den stasjonære maskinen min. Endret 8. januar 2009 av Håvard Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette er allerede på vei ned Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er det build 7000 som er nyeste? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Endelig kan jeg få laste ned Vista videreutviklingen som ikke er noe mer enn en ren kopi av mac OSX sine applikasjoner og operativsystem. Gratulerer Microsoft! Så hvis andre gjør noe bra er det dårlig å kopiere fordi..? Ja, det samme lurer jeg på. Hvorfor er det dårlig å kopiere en god ide? (såfremt man holder seg innenfor moral og lov) AtW Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Liker det bildet av han fyren som har kuttet bort Windows-logoen fra veggen sin med en motorsag .... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Liker det bildet av han fyren som har kuttet bort Windows-logoen fra veggen sin med en motorsag .... Det bildet er standardbakgrunn for alle de som jobber i MS. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 30 dager? 180 dager? fri bruk frem til offisiell lansering? I følge en kollega som har vært med på den lukkede betaen er det 30 dager men du skal kunne fornye den 2 eller 3 ganger så du ender opp med 180 dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg bruker build 7000 daglig og opplever denne som stabil. Føler dette er en fin oppfølger til XP. Men ikke noe revolusjon. Lenke til kommentar
Mirandur Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) 30 dager? 180 dager? fri bruk frem til offisiell lansering? Utfra informasjonen på Microsoft's sider vil denne beta-versjonen være brukbar faktisk helt frem til 1. August! (The Windows Blog) Also, another important thing to keep in mind is that the Windows 7 Beta will expire on August 1st, 2009. Verd å merke seg er derimot at kun de første 2,5 millioner nedlastere vil få laste ned betaen: On January 9th, the Windows 7 Beta will be available for Windows enthusiasts to download via the Windows 7 page on Windows.com. The Windows 7 Beta is going to be available download-only (we’re not sending out physical media) and available for a limited time to the first 2.5 million people who download the beta. Endret 8. januar 2009 av Mirandur Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Nice! En ting jeg lurer på: Blir det mulig å dualboote denne med vista? om jeg f.eks bruker EasyBCD? Skal da installeres på to forskjellige harddisker Gjorde dette for lenge siden med XP og Vista betaen, men tror dere at det blir like knirkefritt som med de to OSene? Endret 8. januar 2009 av Davidhg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå