Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja ! Her er linken til forhistorien https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1052452 Tips til samtaleemner er til stor hjelp! Jeg vil ikke være for pågående, men håper å ende kvelden ihvertfall med et kyss eller burde jeg? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 jeg ville ikke ha vært pågående ergo ikke satset på å fy/gi et kyss. det kommer av seg selv på et passende tidspunkt hvis det oppstår kemi mellom dere (orket ikke lese linken hehe) Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Håper det går bra da, også får dere kose dere Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Et kyss er da søren meg et minstekrav! Får du klarsignal om full pakke så tar du den! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Full pakke hehe. Med hun her føler jeg noe helt spesielt som jeg ikke har følt før. Noe mer enn bare "fuck and run." Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Samtaleemne: politikk! Da kan ikke slå feil! Du kan også snakke om været inne på resturanten! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Politikk, tror jeg det ikke blir. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Politikk er vel noe av det verste man kan snakke om når det gjelder romantikk. Gjør alt du kan for å få henne til at hun føler seg trygg på deg, at hun føler seg verdsatt. Er det noe kvinner liker, er det at de blir verdsatt! Prøv å få inn noe som "håret ditt er fint når du setter det opp slikt" eller "jeg liker kjolen der, den fremhever blah blah". Lykke til! Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Politikk er vel noe av det verste man kan snakke om når det gjelder romantikk.Gjør alt du kan for å få henne til at hun føler seg trygg på deg, at hun føler seg verdsatt. Er det noe kvinner liker, er det at de blir verdsatt! Prøv å få inn noe som "håret ditt er fint når du setter det opp slikt" eller "jeg liker kjolen der, den fremhever blah blah". Lykke til! Det er ikke noe galt i å snakke om det om hun er intersert. Det er heller ikke sånn at det hjelper noe særlig å gi masse komplimenter. Gi noen av og til sånn at hun vet at du liker henne. Endret 6. januar 2009 av Camlon Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Man skal som regel styre unna emner som kan skape heftige diskusjoner på first date. Det er emner som mennesker kan relatere kraftige følelser til. Som f.eks. politikk og religion. Misforstå meg rett, dere kan være uenige og ha en diskusjon om ting på første date. Det viser at du er en selvsikker kar som har egne meninger. MEN ting som politikk og religion kan bunne så dypt ned i følelsene til et menneske, at det kan virkelig ødelegge en hel first date. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette handler mer om sosial inteligens. Du kan snakke om politikk, men du må ikke starte å debattere. Hvis du kunne tenke deg å være sammen med henne vil jeg anta at hun har noe lignende verdensbilde. Dermed kan dere snakke om uhjelp, skolepolitikk, relgion, global oppvarming, etc. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Var mye her, men jeg tror ikke politikk står øverst på lista. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Politikk er dumt ja Takk, for ingen begrunnelse. Politikk er greit hvis dere er interesert i politikk og de politiske samtaleemnene omhandler noe dere er nogenlunde enig i, men trenger ikke å være helt enig. Hvorfor? Fordi de som er politiske intereserte har uendelig å snakke om på den fronten. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg ville heller fokusert på litt av hennes historie.. Hvis du ikke kjenner henne for godt, kan du spørre litt om hvilken skole, retning hun tar og høre litt om hennes bakgrunn.. så kommer sikkert samtalen av seg selv Lenke til kommentar
floww Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 ved slutten på daten føler du det på deg hvis det passer med et kyss. ihvertfall så kan du lene deg mot henne og ta initiativ -> da merker du fort om hun vil det samme eller ikke, men ikke press henne hvis det virker som om hun ikke er klar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå