Betenkt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Mulig å få maskinen til å starte opp automatisk, gjerne også skru seg av automatisk? Kan godt skje fra dvale(hvilemodus el, bare at maskinen er stille. Flott hvis man også kan be spesielle programmer starte da (og bare da når autoturnon er aktivert). Sheudler også hadde vært genialt. Men i det minste: skru maskinen på automatisk. Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Han mente at han også lurer på dette. http://www.lifsoft.com/ Lenke til kommentar
morgster Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dette mener jeg du kan gjøre i oppgaveplanleggeren (start-programmer-tilbehør-systemverktøy). Jeg mener ganske bestemt at jeg brukte maskinen som vekkerklokke en gang, ved å få oppgaveplanleggeren til å starte maskina og spille av musikk. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hmm. Fikk noen til å bruke programmet til Ståle? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Lastet ned. Fungerer perfekt. Tusen takk for tipset =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå