PowerShot-x Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Klikk dere inn her for å se "Guide - Her er hvordan bruke usb 3G Mobilt bredbånd på en PS3 eller XBOX360". Endret 1. mars 2010 av PowerShot-x Lenke til kommentar
PowerShot-x Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Edit: Spørsmål: UpnP er ikke tilgjengelig på Playstation 3. Noen som har noe greie på hvordan eventuelt få den til å virke i dette tilfelle? Mistenker at det kan være Telenor sitt 3G (HSDPA) mobile bredbånds modem som har en inflytelse i dette. Er det noe som vet eventuelt hvordan man skjekker om Vista har den påslått eller avslått? Endret 21. januar 2009 av PowerShot-x Lenke til kommentar
PowerShot-x Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Edit: Spørsmål: UpnP er ikke tilgjengelig på Playstation 3. Noen som har noe greie på hvordan eventuelt få den til å virke i dette tilfelle? Mistenker at det kan være Telenor sitt 3G (HSDPA) mobile bredbånds modem som har en inflytelse i dette. Er det noe som vet eventuelt hvordan man skjekker om Vista har den påslått eller avslått? Fant et svar på hvordan man slår av/på UpnP i Vista. Her er link til det svaret: Turn On and Enable UPnP or Network Discovery in Windows Vista. Men jeg har fremdeles store problemer med å finne ut hvordan man får UpnP aktivert i PS3. Mistenker fremdeles at det kan være noe med Telenor sitt 3G usb modem (HSDPA) som er årsaken til dette. Men det er noen som sier at det ikke spiller så mye rolle om den er aktivert eller ikke. Personlig har jeg ikke merket noe på PS3 når jeg har vært online. Endret 24. juli 2009 av PowerShot-x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå