OldiThenrik Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg har det samme problemet som her, men den oppdateringen var jo for lenge siden, jeg oppdaterer hele tiden, så jeg har innstalert nyeste oppdatering. Det hele begynte i går da den hadde problemer med å loade BF:BC og Fifa 08, så gikk strømmen i natt (jordfeil) og når jeg startet den i dag, ingen XMB. På den jeg linket til over så hjalp det og oppdatere, men hvordan gjør jeg det uten XMB? Edit: Mere informasjon finner du i den orginale tråden min. Endret 3. januar 2009 av spillsider Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 To access the menu, you must hold down the power button to turn on the PS3 until you hear three beeps. Then the menu will show up. Her kan du innstallere siste oppdatering via f.eks. usb stick. Det er en del andre valg der også. Lenke til kommentar
OldiThenrik Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Takk, det fungerer nå Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Flott, men forklar litt hva du gjorde? Slik at andre lettere kan gjøre det samme. Lenke til kommentar
OldiThenrik Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg måtte holde knappen inne til den blir rød igjen, da skal man slippe den og holde den inne igjen helt til du hører to skjappe pip, da trykker du på PS knappen å velger gjenopprett systemet, så formaterte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå