megaplayah Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg har kommet 65% i fc2 og skal gjøre det siste eller nest siste oppdraget for UFLL etter å ha gjort alle oppdragene fra APR. men når jeg kommer til UFLL's HQ er det ingen guard der for og ta våpene mine, så ingen åpner døren og oppdraget blir aldri gjort. er dette en bug eller er det noe jeg må gjøre for og få komme inn? ` Det er en guard på APR sin hq btw, men ingen oppdrag. HJELP! Endret 3. januar 2009 av megaplayah Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Missledende emnetittel? "FarCry2BUG -Naken dame Skjult i Far Cry 2! stor hq bug" Lenke til kommentar
megaplayah Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Missledende emnetittel? "FarCry2BUG -Naken dame Skjult i Far Cry 2! stor hq bug" nei. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Så det er slik du vil tiltrekke folk til tråden... Fy faen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, omgbbq, go die mothetfucker. Jævla judasomglol. Er det slik du tiltrekker deg folk?!?!? WTF Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå ble jeg skuffet, fant ingen naken dame og da stenges denne tråden... Lykke til med bedre topic neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg