Gå til innhold

Kommende spill vi ps3 eiere kan se frem til i 2009


Paisley

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå er vi kommet ut i det nye året og fjorårets spill år , kan vi legge bak oss.

Mange sitter kanskje og tenker: "Hmmm, hva har vi ps3 eiere i vente i år når det kommer til spill?".

I denne tråden legger jeg til de spillene som har fått en sikker utgivelsesdato!. Dvs. at spill som er satt som TBA ( to be announced) som altså ikke har en sikker utgivelsesdato, blir utelatt her.

Det kan hende at jeg legger til TBA spill underveis.

Det er sikkert et spill eller to jeg har glemt å tatt med, isåfall, gi lyd fra dere.

Denne tråden håper jeg også skal bli en diskutertråd rundt spillene som kommer i 09'.

*= Ps3 ekslusive spill.

 

Januar:

 

01. The Lord of the Rings: Conquest. (8. Januar).

 

02. Skate 2. (22.Januar)

 

03. Red Faction: Gurrilla. (30. Januar)

.

 

Februar:

 

04. F.E.A.R 2: Project Orgin. (13. Februar).

 

05. Destroy All Humans! Paths of the Furon. (13. februar)

 

06. Street Fighter IV. ( 20. Februar)

 

07. The Wheelman. (20. Februar)

 

08. Disgaea 3: Absence of Justice. ( 20. Februar)

 

09. 50 Cent: Blood of sand. ( 20. Februar)

 

 

 

10. Killzone 2. (25. Februar)*

 

11. Silent Hill: Homecoming. (27. Februar)

 

12. Eternal Sonata. ( 27. Februar)

 

13. GudFaren II. (26-27. Februar)

 

14. Darksiders: Wrath of War.( 27. Februar)

 

Mars:

15. Resident Evil 5. (13. Mars)

 

16. Stormrise. (27. Mars)

 

 

Mai:

 

17. X-Men Orgins: Wolverine. ( Dato i mai er ikke fastsatt)

 

 

Juli:

 

18. Section 8. ( Dato i juli er ikke fastsatt)

 

 

 

 

Spill vil bli lagt til etterhvert som de får en sikker utgivelsesdato for 2009. TBA spill som er annonsert i 09, kommer snart.

Tråden vil oppdateres :)

 

Og gi beskjed om noe er feil med f.eks dato og hvis jeg har glemt enkelte spill!

 

Kilder som har blitt brukt:

Gamepad.no

Gamer.no's lanseringsdatoer

 

14. Januar:

 

50 Cent: Blood of sand, Disqaea 3: Absence of Justice og Darksiders: Wrath of War er lagt til,

 

//Paisley.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gode tider i vente :)

 

Dette spillåret blir mye bedre enn det forrige, som også var et godt spillår. Jeg ser veldig frem til Killzone 2, Heavy Rain og Uncharted 2: Among Thieves. Og i tillegg har vi God of War III og Gran Turismo 5 som kommer til å bli en suksess :)

Lenke til kommentar
Kunne gjerne tenke meg å vite hvilke som er eksklusive for PS3.

 

Men ellers glimrende, med nydelige bilder fra spillene. :)

 

Tusen takk! Skal legge til hvem som er ps3 eksklusive, og kanskje jeg tar med litt hardware i tillegg. :)

 

Gode tider i vente :)

 

Dette spillåret blir mye bedre enn det forrige, som også var et godt spillår. Jeg ser veldig frem til Killzone 2, Heavy Rain og Uncharted 2: Among Thieves. Og i tillegg har vi God of War III og Gran Turismo 5 som kommer til å bli en suksess :)

 

Ja, dette året ser ut til å bli enda et godt spill år!

 

Siden alle unntatt Killzone 2 ikke har fått en sikker utgivelsesdato i 09, venter jeg med dem. GoW3 tviler jeg på kommer i 09, noe som også gjelder GT5.

 

Men et godt år mao.! :)

Lenke til kommentar
Konge tråd! Er det kommet dato på Tekken6?

 

Tusen takk for ros. :)

 

Nei, foreløpig har det vel ikke kommet noen dato angående Tekken 6, det siste vi så var vel TGS08/E3, men jeg tipper på en høst 09/vår2010, da det gjerne går et år fra det blir gitt ut masse informasjon til spillet blir gitt ut. :)

Lenke til kommentar

Hadde tenkt til og poste at det allerede eksisterer en slik tråd. Men synes du har gjort en god jobb med og poste bilder og slikt.

 

Ser ut til og bli enda et solid spill år. Som postet i den andre tråden ser jeg mest frem til Street Fighter. Hadde jeg ikke spillt fingrene til blods i "de gode gamle dager" ville jeg nok ikke gledet meg så mye. Men både gruer og gleder meg til det. Blir nok nervepirrende første gang jeg drar det igang.

 

 

EDIT: Håper du fortsetter og holde tråden oppdatert :)

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Ganske sikker på at det og Versus XIII skal komme i 2009 (i Japan).

 

Altså er det lite trolig det blir lansert i Europa i 09. Har ingen inside-info, selvsagt. Men er litt pessimistisk når det gjelder Japan og deling. Men, om det slippes tidlig så kanskje vi får se det før neste år.

 

Er selv ingen stor fan. Men blir veldig spennende og se om jeg forandrer mening.

Lenke til kommentar
Veldig fin og ryddig tråd :)

 

Final Fantasy 13, men er vell tvilsomt at det kommer i 2009.

 

Takk for ros! :)

 

Killzone 2

Final Fantasy XIII

Tekken 6

Uncharted 2: Among thieves

Resident Evil 5

God of war 3

 

Tar kun med de som foreløpig har fått en spesifikt dato i 2009. Resident Evil 5 og Killzone 2 har jeg tatt med. Uncharted er trolig høst 09, mens de andre trolig er 2010.

 

Jeg skal prøve å legge til alle de spillene som kommer i 09, men uten fast dato og kanskje litt hardware. :)

Lenke til kommentar
Hadde tenkt til og poste at det allerede eksisterer en slik tråd. Men synes du har gjort en god jobb med og poste bilder og slikt.

 

Ser ut til og bli enda et solid spill år. Som postet i den andre tråden ser jeg mest frem til Street Fighter. Hadde jeg ikke spillt fingrene til blods i "de gode gamle dager" ville jeg nok ikke gledet meg så mye. Men både gruer og gleder meg til det. Blir nok nervepirrende første gang jeg drar det igang.

 

 

EDIT: Håper du fortsetter og holde tråden oppdatert :)

 

Jeg så tråden til HardCoreGamer1997, men jeg syntes ikke den var oversiktlig og den gav ikke like mye mening som jeg føler en slik tråd bør være. :)

 

Jeg skal selvfølgelig holde tråden opptadert, men det hadde vært fint om også dere kunne tipset meg om endringer innen utgivelsesdatoer o.l. :)

 

Selv gleder jeg meg mest til SKATE 2 og Killzone 2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...