tomsi42 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jeg synes at vi skal feire oss selv og lage en kavalkade over 2008. Gå igjennom de bildene dere har postet i bildekritikken, levert i utfordringene og deltatt i fotokonkurransene med. Velg så ut det bildet du synes er best, og post det her. Men kun ett bilde. Det er det som er utfordringen her. Reglene er enkle. Du må ha tatt bildet. Du kan kun legge ut ett bilde. Bildet må postet i bildekritikken, i en utfordring, i en akam-treff bildetråd, eller i en av fotokonkurransene i 2008. Du må legge ved en link hvor bildet var postet opprinnelig. Ingen frist denne gangen. Det er lov til å kommentere innlagte bilder, men dette er ingen avansert bildekritikk. Edit: Etter forslag fra pirja, så kan også bilder fra Akam-treff legges ut. Men husk - kun ett bilde. Godt nyttår, Tom Endret 1. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jeg vil bare minne om at bildekritikkforumet kun har 8 sider og det går tilbake til slutten av novemer i år. Edit: november i fjor.. Endret 1. januar 2009 av Jurgis Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Om du nederst på siden velger "vis alle" (og trykker "gå") så får iallefall jeg opp bildekritikktråder helt tilbake til 2004 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Kan bilder fra Akam-treff legges ut? Dette kan fort bli litt rot. Lage en galleri tråd der bare bildene er? Så kan det diskuteres i denne, slik som vi allerede har begynt ? Endret 1. januar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er enig i at Akam-treff bilder bør få være med. Gidder ikke å lage ny tråd, litt diskusjon i starten er ikke så farlig. Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Da skal jeg se hva jeg kan finne fra stavanger turen. Har dessverre bare vært med på aprilfesten i 08, litt slakt, menmen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Det må bli ett fra Oktoberfesten i så fall. Jeg velger da "Mobilkran", mest fordi dette er et av de jeg likte best som ikke allerede er re-publisert i galleritråder. Muligens liker jeg "Tryvann" fra selvsamme Oktoberfest best, men siden dette bl.a. er vist i en forsidesak så lar jeg det ligge denne gangen. Mobilkran Dette ble altså opprinnelig postet i min Oktoberfest. Endret 1. januar 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Ett av bildene mine fra turen til Visa Pour l'Image, Perpignan, Frankrike. Her er tråden. Endret 1. januar 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Dette tok jeg rundt Lucia-tider. Om ikke det beste så liker jeg det hvertfall godt! Selv om idéen i seg selv antakelig ikke er særlig original. Postet første gang her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1048879&hl= Endret 1. januar 2009 av Lovold Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Mitt bidrag stammer fra Oktoberfesten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Dette tok jeg rundt Lucia-tider. Om ikke det beste så liker jeg det hvertfall godt! Selv om idéen i seg selv antakelig ikke er særlig original. Hvor postet du bildet første gang? Tom Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dette tok jeg rundt Lucia-tider. Om ikke det beste så liker jeg det hvertfall godt! Selv om idéen i seg selv antakelig ikke er særlig original. Hvor postet du bildet første gang? Tom Beklager, leste ikke førsteposten skikkelig. La det til i posten nå. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Årets beste forumbilde var vanskelig å velge ut, for jeg la ut endel bilder jeg var skikkelig fornøyd med rundt midten av 2008. Jeg hadde min siste skikkelig kreativ periode i ukene etter jeg kjøpte 28mm. Etter litt om og men havnet jeg på det aller første bildet jeg tok med det objektivet. "Epilog for Duchamps" Link til originaltråden. Den ferdige versjonen (korrigert etter råd fra andre, med hjelp av riktig) befinner seg i post 28, altså helt på slutten av tråden. Jeg har også redigert inn en ferdig versjon i førsteposten nå. Endret 1. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hm. Har ikke vært aktiv i BK i år (noe som jeg forhåpentligvis kommer til å gjøre i 09) men mitt bidrag blir nok fra dagnr 2 i Uke 50. This Is my Uncle Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Iogmed at jeg ikke har vært med på så mye konkurranser og dugnader, så hadde jeg lite å velge mellom. Måtte rote litt i bildekritikken. Fant 3 bilder jeg hadde lagt ut som jeg likte godt, var ikke lett å velge. Når jeg ser gjennom bildene på pcen, så er det mye som skulle vært i bildekritikken ser jeg, som absolutt er fine bilder. Menmen. Link til BK tråden Endret 1. januar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg slet litt med å finne ett bilde jeg skulle vise frem, men jeg velger dette. Bildet ble første gang lagt ut her. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Pinlig. Jeg har bare postet ett bilde, så da velger jeg det. Tror jeg skal fokusere mer på BK, og mindre på å gi kjøperåd i 2009. Opprinnelig postet i BK: Motlys fra alle kanter Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fra bildekritikken kommer mitt bidrag til denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå