jegmartin Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 hei jeg har kjøpt meg en ny laptop og har kjøpt med panda internet security. jeg har prøvd å installere det men det kommer opp at det er problem i starten av instillasjonen. jeg har prøvd fler ganger med og uten internett tilgang. er det noen som kan hjelpe meg med dette? takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Prøv å start exe filen i administrator hvis du har vista. Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Prøv å start exe filen i administrator hvis du har vista. hvordan kan det hjelpe da? Lenke til kommentar
RedChilli Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har du kjøpt Panda over nettet (nedlastet) eller har du kjøpt med cd? Jeg hadde problemer med den nedlastede versjonen, fordi jeg hadde lastet ned feil installeringsfil. Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Har du kjøpt Panda over nettet (nedlastet) eller har du kjøpt med cd? Jeg hadde problemer med den nedlastede versjonen, fordi jeg hadde lastet ned feil installeringsfil. jeg har kjøpt cden med lisens for 3 pc-er Lenke til kommentar
RedChilli Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Da vet jeg ikke. Har du kontaktet Panda Software? Panda Norge har en ganske god brukerstøtte, som jeg selv har benyttet meg av. Prøv... E-mail: [email protected] eller... http://www.pandasecurity.com/homeusers/sup...=en-ajax_dialog Lenke til kommentar
jegmartin Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Da vet jeg ikke. Har du kontaktet Panda Software? Panda Norge har en ganske god brukerstøtte, som jeg selv har benyttet meg av. Prøv... E-mail: [email protected] eller... http://www.pandasecurity.com/homeusers/sup...=en-ajax_dialog ok. faren min skal først teste om det går på hans pc og hvis det ikke gjør det skal jeg enten prøve å få bytta cd eller prøve supporten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå