Jann - Ove Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har *butikk* rett til å si ifra seg garanti/reklamasjon ved korrekt bruk av tredjepartskjølere som de selv selger? support@*butikk*.no skrev: Hei, Bruk av tredjeparts kjølere gjør at man mister garanti/reklamasjon ja. mvh *fjernet* - Hide quoted text - > > Så all bruk av tredjepartskjølere, selv av de kjølerne som dere fører > gjør at man mister garanti og reklamasjon? > > Mvh > *fjernet* Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Garanti har de full rett å si fra seg, mens reklamasjon er mer tvilsomt. Garanti er ikke lovpålagt, hvor lenge og hva slags regler som gjelder for garanti er det produsentene selv selv som bestemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ORYwP89mk3 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg vet at ps.no og komplett.no gir garanti selv om man har skiftet kjøler, så lenge man skifter tilbake til orginal kjøler før man sender inn kortet og at feilen ikke er grunnet skiftingen av kjøler eller defekt tredjeparts kjøler. Tror dette er opptil selgeren selv, har hørt at flere nekter garanti hvis kortet har blitt tuklet med. Jeg regner med at ps og komplett anser folkene som kjøper tredje parts kjøling vet hva de holder på med, folk som ikke vet hvordan man skifter kjøler blir for "feige" og holder seg unna. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 dette er snakk om komplett, og de nekter. orginalkjøleren har jeg rotet bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå