Marbash Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Nå som jeg delvis har funnet ut at det er litt over ni måneder til Showtime begynner å sende sesong fire av Dexter, så tenkte jeg at jeg kunne lage en liten spekulasjonstråd (slik som de har på tv.com for de som har vært der). Her kan vi diskutere forskjellige spørsmål som folk lurer på kommer til å skje i sesong fire av "Dexter". F.eks. spørsmål som; "Hvor langt videre kommer Deborah til å komme i sin etterforskning av sin far, Harry?" - "Kommer vi til å høre noe mer ifra Miguels bror, Ramone?" Selv har jeg lest på tv.com at i bøkene som "Dexter" er basert på finner Dexter ut at Cody har hatt noen av de samme opplevelsene som han selv i oppveksten. Her skal han visst også finne ut at Cody har en mørk side som han trenger hjelp til å temme. Mange på tv.com spekulerer litt i om dette er tillfellet, pga. at det er et show som går på tv. Time will show. Hva tror du kommer til å skje i sesong fire? Vi har visst godt tid til å spekulere. Endret 14. september 2009 av Marbash Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Har ihvertfall en stor tro på at ungen til Dexter er født når sesong 4 starter. Liksom at det har gått noe måneder i tiden, og at serien ikke starter der den slutten. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 liten bump. Når begynner Sesong 4? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Ingen som vet enda, men blir nok rundt september. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Åh så kjett! Hadde lyst på ny sesong i januar jeg Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Januar hadde vært kjekt, men Dexter går dessverre alltid om høsten Kan være greit å ha noe å glede seg til da, er jo plenty med andre serier som starter opp igjen nå framover. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Januar hadde vært kjekt, men Dexter går dessverre alltid om høsten Kan være greit å ha noe å glede seg til da, er jo plenty med andre serier som starter opp igjen nå framover. Jeg må hvertfall si at jeg gleder meg utrolig til det starter opp igjen. Kan ikke si at jeg har sett en serie som jeg har blitt mer "fanget" av enn Dexter. Tror kanskje en liten del med det har å gjøre at en seer føler seg "spesiel" ved at det bare er deg selv som hører tankene til Dexter, ingen av personene tundt han. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Gleder meg veldig. Som så mange før har sagt, beste serien jeg har sett på veldig lenge. Kan vel godt hende at det blir slikt som du sa med cody, da dexter prater så mye om han i siste episode, at han skal være der for han, ikke sende "forferdelig fra" stafettpinnen videre (når han snakket med ramon). Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Orker ikke lete rundt på hele forumet, så poster her. Vurderer sterkt å begynne og se på. Men, trenger først et par gode argumeter for hvorfor akkurat denne serien. Hørt veldig mye bra om det, men hva er det som er så bra? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Trailer: Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Vel, jeg kjenner meg igjen i hovedpersonen Og så synes jeg at det er bra at personene i serien ofte ikke fremstilles som enten onde eller gode. I førsten så er det i alle fall slik. Det kan hende du for eksempel sympatiserer med dexters fiende (sesong2), selv om han selvsagt er fienden til hovedpersonen. Gjelder selvfølgelig ikke med alle da. Det er også slik at noen er venner med visse personer og hater andre, mens en annen person hater den personen osv osv. Pluss - i motsetning til andre serier så skjer føler man at historien beveger seg fremover (kanskje bortsett fra noen episoder i s2, selv om den sesongen kanskje var den beste). Hver sesong har en verdig slutt og slutter ikke med en dårlig cliffhanger. Du føler skjeldent at de drar ut handlingen for å lage flere episoder. - veldig bra skuespill, og at personligheten og oppførselen de har, ofte er "logisk" i forhold til fortiden deres (de vi får vite om i alle fall). - selve musikken er veldig kul. Og selve introen til serien er helt fantastisk bra (vunnet en emmy pris eller noe sånt, du ser den her http://www.youtube.com/watch?v=W_Nmek2IDfE...feature=related ) - Serien er veldig annerledes enn og skiller seg ut fra det du ser på tv for tiden. Og, søsteren til dexter er underholdende. - Det jeg kommer på i alle fall. Endret 17. januar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Takk for det Blir nok Dexter på meg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Det kommer du ikke til og angre på! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Takk for det Blir nok Dexter på meg. Tror nok ikke dette er noe som du kommer til å angre på. Eneste du kan grue deg til er ventetiden frem til september før sesong 4 begynner i USA. Selv så jeg tre sesonger på rundt en-to uker. Fanastisk serie, veldig vanskelig å komme seg vekk fra. Tror også at jeg kommer til å se alle episodene en gang til før sesong 4 begynner. Dersom jeg har tid ta. Og for øvrig så er det betryggende å vite at Showtime har bestilt enda en sesong, så det er garantert at det blir fem sesonger. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Tror ventetiden skal gå veldig greit. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Hinter du til at du ikke synes det var så bra? Endret 2. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Intervju med folkene som har "ansvaret" for ShowTime: Her Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til sesong fire har premiere. Håper bare at man ikke må vente HELT til september. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Tror nok vi må vente helt til september faktisk. Showtime kan vel ikke bare presse inn Dexter i sendeskjema sånn helt uten videre? (Hvis de skulle bli ferdig med å lage serien tidlig. Håper uansett at de bruker god tid, for blir vel bedre kvalitet av det!) Endret 5. april 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Tror nok vi må vente helt til september faktisk. Showtime kan vel ikke bare presse inn Dexter i sendeskjema sånn helt uten videre? (Hvis de skulle bli ferdig med å lage serien tidlig. Håper uansett at de bruker god tid, for blir vel bedre kvalitet av det!) Det blir nok noe kvalitet av det ja, hvis de bruker en del tid. Er for øvrig en liten lettelse å vite at det kommer enda en sesong etter den fjerde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå