Nistelrooy Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Tenkte det var greit med en slik tråd. Jeg har tenkt til å samle alle dødsfallene i førsteposten etterhvert. Hvis dere skal melde fra om et dødsfall skal dere ha med dette: Navn Fødselsdato og dødsdato Link + andre ting du synes er kjekt å ha med. *Oppdaterer denne posten senere* Endret 26. desember 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Får nå håpe at filmstjernene dør i fleng slik at vi kan opprettholde tråden. Jeg skal iallefall finkjemme nettet for mulige RIP's og da starter jeg med allerede nevnte legendariske Eartha Kitt mest kjent som Catwoman i den org. Batmanserien. You will be sorely missed. MJÆVV MJÆVV! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer med forumets mest deprimerende tråd! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Oppdatert. Hvis dere skal melde fra om et dødsfall skal dere ha med dette: Navn Fødselsdato og dødsdato Link + andre ting du synes er kjekt å ha med. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er denne tråden for å samle en liste over avdøde skuespillere eller for å komme med nyheter om nylig avdøde? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den er for at vi i Filmprat kan rapportere alle ubrukelige "RIP"-innlegg og få dem flyttet hit. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Alle RIP-innlegg er ikke ubrukelige da. Jeg sitter ikke og glor på IMDb 24/7 (bare nesten), så det er egentlig greit å få vite om det er noen store personer som har dødd. Vi dør jo som fluer, veit du. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Er denne tråden for å samle en liste over avdøde skuespillere eller for å komme med nyheter om nylig avdøde? Nylig avdøde. Skal ikke ha dødsfall som har skjedd før, kun de som skjer fremover. Skal lage en liste i førsteposten etterhvert med alt som blir rapportert inn her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gordon fra Batman '89.....Pat Hingle Husker han oxo fra Hang Em High....... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Den er for at vi i Filmprat kan rapportere alle ubrukelige "RIP"-innlegg og få dem flyttet hit. Hva er greia, egentlig? En engelsk forkortelse. "Åj, jeg viser min medfølelse". Til hvem? "RIP " er virkelig piss. Stemmer for RIP-fri tråd. Ellers digg. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hva er greia, egentlig? En engelsk forkortelse. "Åj, jeg viser min medfølelse". Til hvem? "RIP " er virkelig piss. Stemmer for RIP-fri tråd. Ellers digg. Den er ikke engelsk engang, prøv latin du Endret 7. januar 2009 av Bagh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2...34&rss=1399 Nå er Gøsta Krantz (Schneider) gjentforent med sin venn Gøsta Pryzelius (Reidar Dahlen)......RIP Fikk brev fra han i fjor.......lenge leve Rederiet ! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 OMG like totally Heath Ledger lixomz, han DØDE! Neida Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva er greia, egentlig? En engelsk forkortelse. "Åj, jeg viser min medfølelse". Til hvem? "RIP " er virkelig piss. Stemmer for RIP-fri tråd. Ellers digg. Den er ikke engelsk engang, prøv latin du Det kan godt hende, men RIP = Rest In Peace, også. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Requiescat_in_pace Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Whatever, det er samme forkortelsen. Uansett, jeg ser ikke problemet med en RIP-tråd. Jeg har intet behov for å slenge ut RIPs i hytt og pine, men det er jo greit å vite hvem som har tatt kvelden. Hvis denne tråden byr på interessant informasjon om denslags har den jo absolutt levegrunnlag. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Dette er ikke en RIP-tråd, hvor alle skal skrive "RIP," men heller en tråd for å finne ut og melde fra når noen har dødd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=uKa-aDga1fE 1 år siden Joker gikk bort...... Det er oxo 15 år siden Telly Savalas gikk bort : Elvis møtte Telly under innspilling av Kid Galahad.....and they were friends ever since. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gordon fra Batman '89.....Pat Hingle Husker han oxo fra Hang Em High....... Perkele Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da får vi brukt denne tråden igjen. James Withmore er død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå