Suppekatten Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Her er altså kommentar tråden til min nyeste worklogg Skriv va du synes og om diverse tips ol. Endret 27. desember 2008 av Heigren Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Dette ser veldig bra ut!!! Gleder meg til og se hvordan dette går Lykke til!! Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har faktisk en slik dør... Ikke hele fronten, men den delen som dekker CD-Bayene... Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Feilpost (kan fjernes av moderator) Endret 27. desember 2008 av Heigren Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er det ikkje "bedre" og kjøpe 1 eller 2, 500 GB harddisker i stedenfor 1, 750 GB? Da kan du jo sette de i Raid 0 og få god ytelse... Det blir kansje litt risky, men du har vell en ekstern til det viktigste? .Salbu! Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Jo det stemmer jo forsåvet det, men denne ene hardisken ekstrå jeg kjøper, er ikke for ytelsen sin del, men for lagringskapasiteten. Brenner mye filmer fra venner og slikt inn på pcen, og på forrige kupp så hadde jeg plutselig fult opp 200gb på under 24timer. Kan si at dette kom delvis fra nedlasting... ok da... alt kom vel derfra uten at det skal blit tatt opp noe mer her på forumet... Har heller vurdert å sette de to hddene jeg har nå i "Raid 0" Only the time will show Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei var det slike du var ute etter? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Hei var det slike du var ute etter? Det stemmer det "the metal god". Kan du bidra? Flott vis du kan! Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Skal ta en rask titt i kjelleren, men jeg frykter for at noe av dette er gått i bosset. Har forøvrig en nedskrellet kasse fra en Chieftec, der mesteparten av "plastrasket" er kastet nylig ( diverse holdere for vifter etc. ) Frontpanelet er kastet for lenge siden, men det var dog ikke 100% match med din modell.... Jeg leter..... Oppdatering: 4stk har jeg faktisk. De sto fast enda på noen gamle cd-rom. PM adressen til meg så går de i posten i morgen som brev. Endret 28. desember 2008 av The Metal God Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Gleder meg sinsykt til å se hvordan dette går Har sett tidligere posjekt fra denne karen, og det er neimen ikke småtteri BLIR HELT KONGE!!!! Endret 28. desember 2008 av EasyShare Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fy søren!!!! Dette blir jo kjempe bra!! Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hmm... jeg har tydligvis gått glipp av noen updates, for her hadde det skjedd mye morro! Ser jo veldig bra ut så langt hvertfall. Må bare spørre, for tror ikke jeg har fått det med meg, men hvor mye skal du lakke? Så du hadde lakket noe på baksiden, og det så hvertfall ut som ett bra lakk resultat! Fin film du la ut forresten! Ett spørsmål til: Hvor fikk du tak i den hvite viften i bakkant der? Aner du noe om dB og CMF på den eller? Lurer på å sette noen slike på en radiator jeg skal ha ser du, men finner ikke ut hvor man får kjøpt dem... Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Flott at du liker prosjektet mitt. Når det kommer til lakken, så har jeg kun lakket et strøk oppå den gammle lakken uten noe primer. Dette har komt med sine følger Lakken detter fort av, og jeg tenker nå at jeg skal pusse jallefall dørene helt ned igjen, lakke med primer og deretter med den vanlige lakken. Merker at det blir fort riper i den slik den er nå. Desverre er det litt for sent for topplata, men nå er denne heldigvis ikke så utsatt Angående den vifta, så kommer den fra en såkalt lampefot MAC som jeg fikk hos kongeparken når jeg spurte om de hadde noe tøft, og ikke bare sukkerspinn og popcorn Demonterte den siden den var deffekt og fant da denne hendige lille viften. Mener å huske at da den stod i mac`en så var det ikke så veldig mye bråk fra den. Den er jo 92mm så da må du vel skjøte noe vis du skal feste den i radiatoren? Må bare nevne noe litt løye også (skal ikke mobbe MAC folka) Gjett hvilken tillkobling det er på viftene til mac? EN 3 pins HUNNKONTAKT!!!! Alt annet hardware inni den var også laget som en pc, bare stikk motsatt. Hovedkortet var fra Nvidia, og jeg lover dere, dette var den originale hardwaren. Dette med 3 pinsen, medførte jo selfølgelig at jeg måtte kutte av den gammle pluggen, og lodde på en egen. Har ikke fått testet viften i ettertid. Mulig jeg kan gjøre det for deg "Ashaman" i morgen vis du er innteresert. Har også kjøpt meg ny radiator: 12x120mm Med andre ord 1440mm raddis. Kjøpt på bruktmarked:) Gleder meg til å teste temperaturene, og her kan 250mm viftene mine komme godt i bruk. Mangler fortsatt en god "ikke japsen" pumpe thougt Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ok, en MAC vifte ja. Var bare jeg fikk tips av noen andre, om at en slik vifte tro luft fra sidene, ikke bare toppen, men er litt usikker på hvor stor den var når han hadde den... Får bare lete vidrere, då du trenger ikke teste den for min del. Om du ikke finner noe merkenavn på den eller noe da. Hehe. I verste fall får jeg bare kutte opp en billig vifte jeg har, og se hvordan det funker... Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Spennende prosjekt det der. Foresten også flott å se at mitt 280 kommer til et godt hjem Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Hehe, det er deg ja Vilt bra kort forresten. Takk for handelen. Flott at folk følger med... Blir en liten fotosession i morra av diverse ting, så jeg tenkte og jeg skulle gå igang med bygginga av fronten. Fikk melding av datakjeden at de har fått inn ny pumpe til meg. Standar thermaltake kit typen. Glad vis noen har en litt mer stabil type som jeg kunne fått/kjøpt. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hehe artig logg du har her! Skal jammen følge med =) Likte veldig godt designet med lyset bak HK plata (om jeg forsto det riktig, tror jeg blir fint. Lurte dog litt på hvilke farger du kommer til å bruke sammen i kabinettet? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Takker Planen var at det kun skulle gå i hvit og blått, men så kom vannkjølinga og den var jo selfølgelig grønn med oransje vifter Vurderer å få kjøpt meg noen sølv slanger og få spraylakert Mirrors edge på sidedøren. Blir også da at jeg bytter worklogg navn. Passer jo fint ettersom at mye av obiektene i spillet er oransje, lyseblått og hvit Gi en tilbakemelding om hva dere tror... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Er ikke enkleste å kjøpe nye slanger med blåfarve f.eks. og bare enkelt og greit å lakke viftebladene blå f.eks.? Edit: Bare tenkte dèt, da jeg antar du ville farvet interiøret i kab hvitt det også.. elns hvertfall(?).. og at det er så mye lettere synlig med møkk på hvitt enn sort.. Endret 23. januar 2009 av daniel_984 Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Stemmer forsåvidt at det hadde vert lettere å bytte kjølevann, men problemet er bare at slangene er grønne, og når det kommer UV lys på dem så blir de enda kraftigere farget! Blir trolig en liten uppdate i kveldingen...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå