øl_i_tastaturet Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Kunne noen ha tatt en titt på denne siden og funnet ut hva som er feil? Det ser ikke ut som javascript fungerer der i det hele tatt. Jeg er ganske ny på området så er mulig jeg har oversett noe. Bruker mootools og en slider plugin for å vise ett og ett stort bilde. Takker for hjelp. EDIT: det virker som om <a onclick ikke fungerer i FF, men i IE. Endret 23. desember 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kunne noen ha tatt en titt på denne siden og funnet ut hva som er feil? Det ser ikke ut som javascript fungerer der i det hele tatt. Jeg er ganske ny på området så er mulig jeg har oversett noe. Bruker mootools og en slider plugin for å vise ett og ett stort bilde. Takker for hjelp. EDIT: det virker som om <a onclick ikke fungerer i FF, men i IE. Unobtrusive js er noe dritt ja Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 OT: Psdtuts: Prosjekt på siden din: Tror du bør fjerne det bildet om du vil beholde din legitimitet Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Noen som er voksne nok til å droppe usakligheter og gi noe relevant info istedet? Edit: Fant problemet. Endret 23. desember 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå