Karl-Peder Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei! Når jeg skriver ut bilder på 10x15-papir med min HP Photosmart C5180 får alle bildene en automatisk beskjæring på alle sidene, uansett hva jeg gjør for at de skal passe til arket. Jeg velger "kantløs 10x15" i skriveregenskapene, og alt ser helt rett ut.. Eneste måten jeg kan unngå det på er å velge "10x15 med hvit kant" eller hva det nå heter, noe som resulterer i at bildene såklart blir mindre enn jeg hadde tenkt på grunn av den hvite kanten rundt.. Vet noen her hva som må til for å få til dette uten automatisk beskjæring? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bruker du programvaren som følger med? Jeg kan ikke det på min Printer(Riktignok ikke samme printer). Jeg må høyreklikek også skrive ut ved bruk av windows. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Ja, jeg bruker den.. Burde jeg la være å bruke den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå