OlavF Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Edit: forandret på litt diverse ting som ble kommentert. Endret 22. desember 2008 av OlavF Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Veldig bra bilde. Likte det! Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sier bare en ting: Deilig! Likte dette bildet veldig godt, spesielt overflaten på sjøen. Mvh Andreas Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 veldig nice, eneste jeg ikke likte var blurynessen på vannet, haha, det sjøgresset eller no sånt i fprgrunnen syns jeg herpa mye Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Kan bildet legges ut i et lite format? Endret 22. desember 2008 av TSP Fjernet tekst ment for slettede innlegg Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Lite format er oppe nå. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen mååå alltid være idioter... Kan bildet legges ut i et lite format? det ligger på hjemmesiden hans Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg ville croppet bort litt mere av vannet da det ikke er så interesangt som himmelen. Det blir litt kjedelig når det er midstilt. Jeg ville også ha fjernet lysene som man ser innimellom ved fjellet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Beklager forsinkelsen, ble avbrutt midt i modereringen. En del innlegg som provoserte har blitt slettet. Reaksjoner på moderering taes på PM Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Bildet er lagt ut på nytt. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg synes bildet ditt var flott, OlavF! Du har fått en klassisk effekt her ved å bruke en relativt lang lukkertid, og det funker bra. Fine toner og farger også. Bakgrunnen og himmelen er også interessant. Jeg ville imidlertid tatt et enda lavere utgangspunkt, og fått med mer av forgrunnen. Jeg synes det er et greit utgangspunkt å bruke forgrunnen som et "anker" eller base i bildet når en bruker vidvinkel. På den måten blir bildet mer dynamisk og spennende å se på. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Pent pent pent, Olav. Sortland kan være mycket pent. Men slår jo selvfølgelig ikke Sandnessjøen. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Takk. Skal trykkes og gis til bestemor og bestefar som en liten julegave Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 I en passende ramme blir det en fin julegave. Du trenger ikke skamme deg over å ha dette hengende på en vegg. Enkelt og pænt. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Enig, dette var pent! For å pirke hadde jeg likt å sett horisonten i gyllent snitt. Oppe eller nede har jeg ikke helt bestemt meg for. Jeg tror jeg ville ha hatt med litt mere skyer og litt mindre vann siden strukturen i himmelen er mer spennende en sjøen. Selv om sjøen hadde en fin tekstur. Lenke til kommentar
vimsejenta Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Veldig pent bilde. Hadde absolutt hatt dette over sofaen på stua. Besteforeldrene dine kan glede seg Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fint bilde dette, mn ville nok croppet bort litt mere av sjøen..mn det er kanskje en smakssak. Syns skyen oppe i høyre hjørne blir litt for dominerende Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 digget den nye cropen! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det eneste som plager meg litt er den mørke høyresiden oppe. Det skaper litt dårlig balanse i bildet, men så blir det fort bare flisespikkeri det da. Du får høre med besteforeldrene dine om du bør speilvende det, men det spørs på hvor de henger det igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå