Gå til innhold

Request etter programmer/spill/temaer for S60 5th Edition (Touch)

TommyFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott initiativ! Tenkte jeg skulle ta og overføre den til wikien hvis det er greit for deg. Da blir det lettere å holde den oppdatert da alle kan bidra og også en del mer oversiktlig. Jeg kan sikkert ta hovedansvaret for å holde den oppdatert i starten (wikien er ikke åpen for alle ennå), men hvis dere vil bidra så kan dere melde dere på her. ;)

Får nok ikke gjort det før søndag, men da har det kanskje kommet en del flere programmer også. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sånn da har jeg laget siden i wikien (litt tregere enn forventet, men bedre sent enn aldri). De som vil legge til elementer får enten melde seg som wiki-bruker eller sende meg en PM. ;)

Den originale tråden kan enten holdes oppdatert (da gjerne med en link til wikien) eller bare linke til artikkelen i wikien alt ettersom hva trådstarter velger å gjøre. :)

Diskusjon vil fortsatt tas her.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
PacMan - testet, funker

PacMan.zip

øhh? bruke piltastene for å styre? det går jo ei. noen som fikk dette til å funke?

edit:

naab. jeg mente å poste denne i den andre tråden så hvis du vil kan du godt flytte denne til den andre. blei mixed up..

Endret av glamongo
Lenke til kommentar

"Oh, no! Our precious AnotherGuest (aka SomeOne) is now working on porting UAE4ALL, an Amiga 500 emulator, to the S60 3rd Edition platform and - as he said himself - results are "better than he could hope for"!"

"Right now its using SDL backend for rendering.. so right now you will get a 5800 virtual keyboard to boot. And its only supporting a resolution of 320x240 right now, so I guess you will feel abit lost with the large screen of your E90, uae4all is made for gaming, not really supporting lots of highres amiga modes."

support for 5800 oxo?!?

Endret av glamongo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte meg nå denne telefonen for noen dager siden. Jeg bruker ikke armbåndsur, så mobilen har, frem til nå, hyppig blitt brukt til å se hva klokken er.

Men 5800 har jo ingen klokke når skjermen går i sparemodus ohmy.gif Har Nokia bare bestemt at dette skal ikke være mulig med 5800??? Ser jo heller ikke om noen har ringt, send elding osv. Noen som har et tips? Tredjeparts-program?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heisann! Lever på et stramt budsjett for tiden og har et fastpris abonnement med et bestemt antall gratis ringeminutter og sms.

Jeg skulle gjerne hatt fatt i et program som holder oversikt over hvor mange minutter jeg har ringt og hvor mange sms jeg har sendt iløpet av en "faktura periode", kanskje med en slags alarm når jeg nærmer meg grensen og... (30 dager) og som kan nullstille seg automatisk etter hver periode (ikke must). Kanskje med muligheter for å sjekke forbruk for tidligere perioder og sånn at jeg kan føre litt statistikk :). Fant et program som heter sms counter for symbian 9.1-2 men ingenting for 9.3-5. Gjør ingenting om programmet koster noe... Så ja, noen som vet om noe sånt? Hit me!

Til poster over meg, N5800Express spiller av mp4 filer, den spiller bare ikke avi/divx. Mao et program for å spille av divx uten lagging og hakking hadde ikke vært så dumt :)

Litt offtopic, men er det noen som vet om oppløsningen/kvaliteten på en film har noen innvirkning på hvor lenge batteriet holder?

Lenke til kommentar

Finnes det noen skikkelige kalkulatorprogrammer? Det beste ville selvsagt vært noe sånt som Spacetime (hakket mer avansert enn de vanlige grafiske kalkulatorene man bruker på vgs/høgskole/universitet), men noe som støtter trigonometriske funksjoner ville jo i det minste vært en stor forbedring.

Eller finnes det evt. noe slikt kalkulatorprogram til s60v3 slik at man kan mase på utvikleren om å få på plass s60v5 støtte?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvilken opera verson funker? Finner ingen til 5800?

Dessverre så står ikkje 5800 i lista på nettsida til opera over kompatible mobiltelefonar for Oera mini. Men viss du går til: mini.opera.com i standard nettlesaren på telefonen, så finn Opera automatisk den riktige Opera mini versjonen for 5800, der kan du laste det ned. Dette har eg testa og eg får fullskjerm surfing.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Så en som hadde et program på iphone hvor han kunne sette sammen styrktetreningsprogram, logge treningen, få forklaring på øvelser osv.. Finnes det noe lignende til Symbian?

edit: gymgoal heter programmet.

Endret av PG*
Lenke til kommentar

Hvordan fikk man installert MSN Messenger på mobiltelefonen. Jeg installerte denne på min Nokia E51, men har glemt av hvor jeg fikk den fra. Jeg tror jeg sendte en SMS og fikk tilsendt en lenke til å nedlaste Messenger.

Jeg vil ha en messenger hvor jeg ikke trenger å registrere noen konto hos noen andre enn den jeg bruker for å logge inn på messenger.

Hva med Opera Mobile istedet for Opera Mini?

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...