superkaisa Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei har tenkt og Kjøpe/leie en film. Jeg har lyst på en film som handler om krig nåtid/fortid ikke fremtid. Den må være gøy og ekte ikke san teleprtering eller ødedelig. aldersgrensen har ingen ting å si. noen gode forslag? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Saving Private Ryan? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Full Metal Jacket er jo et must. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 platoon full metal jacket saving private ryan Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 anbefaler deg sterkt å se "save private ryan" utrolig bra film fra andre verdenskrig, som handler om hvordan Usa "ofret" 8 mann for å redde en soldat. Slutten er spesielt spennende da de havner i kamp mot sovjetiske styrker, sammen med et annet kompani. Anbefales!! Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Ja den husker jeg har sett saveing private ryan men takk for svar Lenke til kommentar
mintman Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Stalingrad Veldig bra film. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 anbefaler deg sterkt å se "save private ryan"utrolig bra film fra andre verdenskrig, som handler om hvordan Usa "ofret" 8 mann for å redde en soldat. Slutten er spesielt spennende da de havner i kamp mot sovjetiske styrker, sammen med et annet kompani. Anbefales!! Hva snakker du om? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) The Battle of Iwo Jima, Flags of our fathers, falskmynterne i Sachenhausen, og helt nye Max Manus. Edit: Pearl Harbour. Edit2: Leif. Endret 19. desember 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) anbefaler deg sterkt å se "save private ryan"utrolig bra film fra andre verdenskrig, som handler om hvordan Usa "ofret" 8 mann for å redde en soldat. Slutten er spesielt spennende da de havner i kamp mot sovjetiske styrker, sammen med et annet kompani. Anbefales!! Dagens innlegg. :!: Endret 19. desember 2008 av mOkk Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Saving Private Rayan We Where Soliders Das Boot Flags Of Our Fathers Letters From Iwo Jima Dresden Djevelens Arkitekt Max Manus Flammen & Citronen Hart's War Pearl Harbor Alle er er must, men de 6 siste MÅ SEES! De er mer enn et must! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Krigsfilmer skal ikke være gøy! Anyway Idi i Smotri, men tviler på du likarn. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 anbefaler deg sterkt å se "save private ryan"utrolig bra film fra andre verdenskrig, som handler om hvordan Usa "ofret" 8 mann for å redde en soldat. Slutten er spesielt spennende da de havner i kamp mot sovjetiske styrker, sammen med et annet kompani. Anbefales!! Åh herre min jeg lo. Sovjetiske styrker! Hahaha! :!: Men nå i disse dager er vel Max Manus verd å nevne. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 The Brotherhood of War The Grand Illusion Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 The Battle of Iwo Jima Letters from Iwo Jima, mener'u Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Selvsagt. Jeg blander med handlingen fra flags of our fathers. Skylder på lavt blodsukker. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Herregud. At folk aldri lærer å søke i forumet før de poster. Dette temaet har vel vært postet en million ganger før. Se f.eks. HER eller HER. Hvor er forumets moderatorer - har de tatt juleferie mon tro? Endret 20. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 I disse tider må jeg vi Max Manus var veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå