KKake Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jepp, vi er midt i desember, og noe har vel begynt å tenke på nyttårsforsetter, for folk har vel det? Så da lurer jeg på hva deres forsetter er? Har dere tenkt til å forbedre dere, eller gjøre noe annet etter nyttår? Som å trene, jobbe bedre på skolen osv.. Også, får vel jeg komme med mine nyttårsforsetter: - Legge meg tidligere, så jeg er mer uthvilt på skolen - Klare å ta 100 pushups - Bli flinkere til å spare pengene mine - Bli snillere.. - Få i meg mindre sukker Endret 25. desember 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 -Kutte på sukkeret -Fortsette med 2-3 treninger i uken. -Forhåpentligvis snike meg under 85kg på vekten, bør være realistisk. -Tidligere i seng kvelden før ukedager Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 - slutte og bruke så mye tid på forumet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 omtrent det samme som de over: - mindre sukker -mere trening - tidligere natta - bedre karakterer Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ingenting. Fornøyd med livet så langt. Eller, kan jo sikkert være artig å starte å trene igjen da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fortsette med treningen og trappe litt opp, lese flere bøker og ha mere sex. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 - Få opp treningsnivået mitt - Få vaskebrettmage, og brukbare biceps - Få et forhold som varer - Gode karakterer - Skaffe meg jobb - Score minst 3 mål neste sesong, selv om jeg har lysst å si 5 - Få betalt for et bilde jeg tar Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Trene oftere (begynne å trene styrke på treningssenter) Jobbe mer jevnt med fagene på universitetet Gå inn for å skaffe meg flere venner Drikke akkurat passelig mye som iår Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 -Få bedre kosthold -Begynne å trene (denne går igjen ) -Fortsette å få gode karakterer -Bruke tida bedre og mer riktig på hobbier Lenke til kommentar
TheYid Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har ingen nyttårsforsetter da jeg av erfaring vet at gradvis nedtrapping/opptrapping er det eneste om funker over tid. Men det er gøy å følge med på at andre folks nyttårsforsetter rakner år etter år. Treningssenteret jeg trener på er stappfullt i januar, før det avtar sakte men sikkert uke for uke. Allerede i mars er ting som de var høsten før. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Overleve militæret. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Flytte til et nytt og bedre land. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Studere hardere samt og spise sunnere Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Absolutt ingenting. Men det er gøy å følge med på at folks nyttårsforsetter rakner år etter år. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 - 5 i alle avgangskarakterer (vg1) + følge med i matte - Begynne å trene - 75k på kontoen (med mindre jeg kjøper bil eller noe) - Legge meg tidligere - Love mindre (doh ) Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har prøvd å sette meg noen realistiske mål, som faktisk er mulig å fullføre^^ - Fortsette med treninga 3-4 dager i uka + veie minst 75kg i løpet av 2009. (rask forbrenning -.-) - Komme meg opp i et relativt greit snitt, lavest 4.2! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Før hadde jeg det amme nyttårsforsettet hele tiden. Nmelig å gjøre noe nytt og spennende, som i år ble å laga hanekam av håret mitt og farge det fargerikt, og etterpå gå ut i hagen og klippe plenen. Men i år har jeg tenkt meg å gjøre ting vanskeligere. Her har jen noen nyttårsforsetter: -Å spise en kebab(aldri smakt ) -Å skaffe meg minst 100 nye DVD-er(noe som kommer til å gå greit) -Få kjøpt meg ny HD-ready flatskjerm -Få kjøpt meg blu-rayspiller -Få gjennomført en James Bond-maraton( som blir ca. 50 timer) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Alt for lett, men muligens blir James Bond-maraton litt stress. Uansett ser jeg ikke grunnen når de ikke har noen sammenheng. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 - Mindre sukker - Regelmessige måltider - Trene enda mer - Finne på mer gøy i hverdagen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvem trenger nyttårsforsetter? Nyåret fortsetter alikevel. Men fra spøk til revolver. - Komme meg mer ut - Klare å komme meg gjennom skolen - Få meg en lærlingplass/skoleplass etter sommeren - Og bli bedre på bassen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå