Gå til innhold

GTA 4 starter ikke etter ny oppdatering..

Singh tha king

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ikke slått på PS3en min på rundt 3 måneder. Nå som jeg slo den på oppdaterte jeg PS3 til 2.53 tror jeg det var. Og etter det fungere ikke GTA 4, men det gjør Smacdown vs RAW spillet.

Lurer på om det kan ha noe med oppløsningen på TVen å gjøre... har 32" 720p tv(tatung).

Når jeg starter spillet kommer det 5-6 linjer på en svart bakgrunn(utdydelig skrift), og der stopper det.

Prøvde HOME også, men fikk også problemer med det også, sto et eller annet om continue og press x....problemet var at det stoppet der og det var 4 slike bilder på skjermen(skjermen delt opp i 4..).

Dårlig forklart...

Noen som vet hva som kan være problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du HDMI?

Jeg har også en Tatung 32", og der merket jeg (for et par oppdateringer siden) at hvis jeg hadde med 1080i i skjermoppløsningene (eller brukte auto) så begynte spill som støttet 1080i å vises i 575i/480i eller noe sånt, med vekslende hell... Prøv å bare hake av 720p og fjerne 1080 i oppsettet for HDMI (ikke bruke auto).

Lenke til kommentar
Bruker du HDMI?

Jeg har også en Tatung 32", og der merket jeg (for et par oppdateringer siden) at hvis jeg hadde med 1080i i skjermoppløsningene (eller brukte auto) så begynte spill som støttet 1080i å vises i 575i/480i eller noe sånt, med vekslende hell... Prøv å bare hake av 720p og fjerne 1080 i oppsettet for HDMI (ikke bruke auto).

Var det som var problemet. takker og bukker for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...