Gå til innhold

Announcements forsvinner ikke etter lesning


Anbefalte innlegg

Når jeg har lest en announcement, så blir den forsatt værende i toppen av alle forumene jeg går inn på.

Hadde vært fint om disse forsvant etter at de er lest.

 

Når de blir værende er det lett å overse de etterhvert, og da ser man ikke så lett at det har kommet nye announcements, også er de litt irrterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne faktisk vært en ide dette, men det ligger vel litt arbeid bak å få slikt endret. Vi skal satse på å unngå overbruk av annonseringer imens og få inn litt mer rutiner på det. Det er en fin funksjon for å få promotert om hendelser bedre, men som du sier så er det ikke nødvendigvis noe som bør stå der etter det er lest.

Lenke til kommentar

Det er også ganske irriterende når store deler av skjermen blir tatt opp av announcements...

 

Pt. er det, imnsho, 2 ikke-viktige announcements, som for de av oss med små skjermer blokkerer det meste. Er det virkelig nødvendig med en announcement om politikk, og om, av alle ting, juleavatarer?! Hadde det vært en "hide" funksjon, så greit nok, men slik det er nå blir det for dumt...

Lenke til kommentar

Hei, flott med tilbakemeldinger. Jeg aktiverte annonseringen om juleavatarkonkurrasen til å gjelde litt for tidlig i samtlige kategorier. Annonseringen gjelder nå kun kategoriene under "Off-Topic", kategorien "Visuell kreativitet" og "Nyheter fra forumet".

 

Annonseringen vil gjelde alle kategorier igjen fra 18. desember rundt klokken 12:00 og vil fra da av vare i omtrent 12 timer.

- Innen den tid vil annonseringen om partibarometeret være borte.

 

 

Forslaget ditt om leste annonseringer var bra, vi får se om drift kan ta en kikk på det. ;) Uantsett vil vi som Dotten sier - finne ut av rutiner og unngå at kategorier får overflod av annonseringer i fremtiden.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...