Brouwer Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 hallo folkens god jul og gode nytt år Jeg bor i et hus og vi har et tak som ikke er flatt, vi har så mye snø at det er snø helt opp til toppen av taket.. hele taket er som en bakke. jeg har gravd snøen slik at det ikke blir for langt ned man faller for hver etasje.. (det er 3 etasjer) nederst er det ikke snø enda men jeg lurer på hvordan jeg skal få bra landing der, det er gjerde nederst og så er vi i parken. Det er 20 meter opp til toppen av taket, har ikke prøvd å ake ned enda med snowracer jeg ville bare spørre om det er noen sikkerhetsrutiner jeg har gått glipp av. takk på forhånd for tipsene hilsen Barry Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kort og godt - du skal ake ned et 20 meter høyt tak..? Nei, da kan nok selv ikke en god landing redde deg. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror dessverre ikke det er så mange nedskrevne sikkerhetsrutiner i kapittelet "Snowracer fra tak". Kapittelet finnes forøvrig i boken "Idiotiske påfunn som ødelegger juleferien". Hvis du skulle finne på å gjøre det, film det. You could be a moviestar! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Oi oi høres ut som en stuntmann her Hørtes ikke spesielt bra ut. Ettersom du må ha råd om sikkerhetsrutiner først tyder det på et litt for stort prosjekt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 sikkert mange her som har erfaringer med dette ^^ ikkje så godt for oss og si, men bare prøv du, bare pass på at det ikkje er for høyt fra du svever til bakken. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg sender deg en rullestol i julegave dersom du prøver. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Du kan få en Donald Pocket av meg, så sant du klarer å bla i sidene Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 takk, jeg klarer og bla... det ser ut som at det skal gå fint. snøen er myk, den er ikke kran ser også litt skummelt ut da siden det er høyt.. ser ut som at jeg har tenkt på det meste av sikkerhetsrutinene siden det var ikke så mange sikkerhetsinnspill da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Det er snø opp til taket, men ikkje snø nederst? Ta eit bilete så blir det lettare å forstå kva du meiner med dette. Edit: Nokre innlegg er fjerna, hald diskusjonen til emnet Endret 16. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Du må jo bare ha et kamera med deg Sørg for og ha noen sammen med deg som kan legge ut filmen da.... Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 jeg har spade og snø så jeg skal lage landing men vurderer om jeg skal ha noe annet mykt under før snøen... jeg skjønner meg dårlig på nynorsk og dialekt kan vi snakke bokmål i tråden? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er det flatt der du skal lande eller er det i en bakke? Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Er det flatt der du skal lande eller er det i en bakke? det er litt bakke nedover Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Du kommer til å dø. I beste fall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 haha, denne tråden skal følges Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Få nok snø over gjerdet så du kan renne over det istedenfor og treffe det ivartfall Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis taket e veldig bratt nedover kommer du til å skamslå deg når du lander.. Dette må filmes og legges ut på youtube hvis du finner ut at du skal gjøre d Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror ikke så stygge ting er lov på YT. Prøv heller med 4chan eller noe sånne fæle steder. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tror du har stor sjangse for å vinne 200$ på break.com. Eller er det 400? Anyway, få på deg hjelm, ryggbeskytter, håndledsbeskytter, knebeskytter, albubeskytter, susp og 3 lag en skumgummi som du surrer rundt bein og torso.. Så tror jeg du skal greie deg fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå