Makky Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Har en Packard Bell maskin (Vista) til en bekjent her som har et kjipt problem. Printeren blir installert og detektert riktig, ingen problemer så langt. Når man skal skrive ut blir det lagt i "skriverkøen", og status er "skriver". Men det skjer ingenting på skriveren. Og statusen endres ikke, selv ikke etter restart. Må restarte "printspooler" for å få fjerna skrive-jobben. HP printeren fungerer ellers perfekt på andre maskiner. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Legge til: Har testa med flere forskjellige drivere, med og uten all HP-software også. Samme resultat hver gang Endret 4. januar 2009 av Makky Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Tenkte jeg skulle teste system file checker, men det funker ikke med recovery plater, må ha vista-dvd Alle forslag er velkomne! Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dumt spørsmål kanskje, men hvilke skrivere har du i kontrollpanel->Skrivere? Jeg måtte slette standardskriver for at mine skrivere skulle virke. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Standardskriveren er HP-skriveren. Har to andre, "Microsoft XPS" og "Send ttil OneNote 2007" Lenke til kommentar
Makky Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Fikk kjørt en "SFC", og den fant korrupte systemfiler. Men siden jeg ikke har Vista-plata kunne den ikke fikse dette. Noen som vet om det funker å bruke andre vista-plater, f.eks. norsk ultimate? Ellers blir en re-installasjon eneste mulighet Lenke til kommentar
Makky Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Har nå kjørt en recovery og ikke installert noen andre ting. Kjørte den minste driver-pakken til HP, og den gjenkjenner skriveren og installerer alt som den skal. Fortsatt får jeg ikke skrevet ut Noen som har tips? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Viste seg at Packard Bell har hatt en problem med usb-driveren. En fiks fra PB fiksa problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå