Requi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Halloen. Jeg har fått litt interessen for flysimulatorer, flyspill og astronaut-simulatorer etc på PC'en min, og derfor så lurte jeg på om noen har noen anbefalninger til en joystick som er billig og bra? Gjerne kom med navn på joysticker, butikker som selger de og prisen(e). Håper på mange gode og konstruktive svar. Endret 21. desember 2008 av Requi Lenke til kommentar
Requi Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Noen som har erfaringer med disse joystickene f. eks? Gjerne kom med andre forslag. Trust GM-2500 Logitech Attack 3 Logitech Extreme 3D Pro Saitek Cyborg Evo Endret 15. desember 2008 av Requi Lenke til kommentar
Requi Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Funket ikke å sende moderator PM, så jeg skriver det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1047936 Lurtepå om du kunne flytte denne tråden til en annen mer passelig plass? Virker ikke som noen her kan svare på de spørsmålene jeg har. Trenger svar kjappt, det er snart jul og tilbudene renner fort bort. Requi Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tråden er blitt flyttet til kategorien "Mus, tastatur, o.l.". Reaksjoner på moderering taes på PM. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som har erfaringer med denne joysticken? Skal kanskje bestille den. Logitech Extreme 3D Pro Lenke til kommentar
Requi Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Er det virkelig ingen her på dette forumet som har en joystick? Lenke til kommentar
Asken Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Har Logitech Extreme 3D pro og vil anbefale den veldig fin og nøyaktig, men ville nok gått for Logitech Force 3D Pro som er den samme joysticken men med force feedback! Logitech Attack 3 er en grei begynner joystick som mangler mulighet til å bevege f.eks kamera og svinge roret på fly, så Extreme 3D pro eller Force 3D pro er bedre valg. Endret 21. desember 2008 av Extremetel Lenke til kommentar
Requi Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Har Logitech Extreme 3D pro og vil anbefale den veldig fin og nøyaktig, men ville nok gått for Logitech Force 3D Pro som er den samme joysticken men med force feedback! Logitech Attack 3 er en grei begynner joystick som mangler mulighet til å bevege f.eks kamera og svinge roret på fly, så Extreme 3D pro eller Force 3D pro er bedre valg. Anngående den med force feedback (vil det si risting når du blir truffet og krasher osv?) så har jeg hørt at den blir "slitt" ganske fort, og gjør da at joysticken blir dårligere i etterkant. Men, "Extreme 3D Pro" har vel noe risting i og, sant? Uansett, har får bestillt opp en Extreme 3D Pro i en av butikkene i nærheten, så jeg skal hente den og betale i morgen. Håper det er et godt produkt, og håper jeg blir fornøyd med den. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Force Feedback er risting og at joysticken beveger seg og kan variere fra å være lett eller tung avhengig av flyets bevegelse, skade etc. Extreme 3D Pro har ikke force feedback så den rister ikke eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå