Gå til innhold

Bærbar pc til 5.klassing, brukes mye til spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for svar. Høres ut som det er enighet om n500 :)

Synes imidlertid den ser ut som min think pad... litt gammeldags ;) Og jeg skulle jo helst ha kjøpt den "over disk" da. Enkelt å forholde seg til senere, hvis vi skulle møte på problemer. Men jeg er tilbøyelig til å handle på nett, hvis dette er maskinen med stor M ;)

En ting til, jeg ser det er webkamera på denne... Er det litt skummelt til ei på 10 år...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Webkameraet kan du jo alltids deaktivere i både BIOS og ved å avinstalere driveren til det. Er kansje lettest å få sendt inn datamaskinen til reprasjon hos f.eks. elkjøp, men der stopper fordelene og jeg hører sjeldent folk som er fornøyde med servicen til elkjøp, lefdal, expert osv når det gjelder reprasjon.

Dama mi hadde en packard bell som plutselig sluttet å fungere, leverte den hos Siba. 2 uker senere var vi innom igjen og maskinen lå forsatt på lageret deres, jeg sjelde dem ut og fikk skaffet lånepc til hun, som de gidde oss feil passord på... Hva innom oftere og oftere å kjeftet, og etter 2 månender fant de ut at maskin var ødelagt hos packard bell og vi fikk tilbud om en ny maskin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Jeg fant denne litt "jentete" varianten. Duger denne eller er den et mye dårligere valg enn n500?

Det er jo en av det nettpcene og de er basert på bruk av internett og enkel dokumentredigering, så leksene er i boks. står verre til med spillingen, Sims 1 vil nok gå fint (kjørt det fint på den gamle pcen til fattern fra 98), men er det sims 2 det er snakk om kan det fort bli tøft, dessuten er skjermen VELDIG liten å spille på.

Lenke til kommentar

Det er en diger ulempe med en slik liten skjerm. Merkes ved at man kun kan ha noen få vinduer opp om gangen. Dette er fordi oppløsningen på skjermen er lav, og at man likevel ønsker å vise bilder med lesbar skrift. Da ville jeg heller gått for noe litt større, for eksempel denne 14-tommeren fra HP. Er dyr i forhold til de andre nevnte, men leverer også mer på alle felter.

Lenke til kommentar

Ok, enig. Den blir uaktuell.

Hmmm... Skulle nok helst ha funnet en på Expert jeg da, slik at jeg kan handle lokalt og ha noen å forholde meg til om noe går galt. Har god erfaring herfra iallefall. Men, som sagt, usikker på hva jeg skal velge. Vil jo samtidig ha mest for pengene selvfølgelig. Pris, helst under 5000, men kan tøye oss opp mot 6ooo for den rette :). Har noen andre forslag enn n500 da?

Endret av amorine2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...