ThomasQ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 http://support-u.110mb.com/design/ Har nå laget et nytt design, som jeg vurderer å bruke som hjemmeside. Så ønsker kritikk. Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Ingen ? Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 funker det merker at det er lagt mye arbeid i design, kanskje for mye... hater lorum ipsem etc! mye bedre med bare å fylle opp med masse junktekst! hvis ikke må jeg lese det hele! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kjempebra! Eneste jeg kan påpeke er at det hadde vært mye medre om mouseover på fanene var avrundet i hjørnene også. Ellers veldig fint. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ingen kritikk er vel bra det? Valideringfeil, Tror du må flytte </p> fra linje 80 til linje 68. Tror ikke det får noen konsekvenser. Og der er et lite problem med <textarea></textarea> på linje 94 Såg gjennom koden din, syns den var meget bra laget, enkelt og oversiktlig. Teksten er kanskje litt lang om du forstår, nesten 20 ord på en linje, men er no kanskje litt smak og behag, og blir bedre med litt bilder her og der som er relatert til teksten. En litt bedre logo kanskje om dette ikke er "final product". Litt mørk bakrunn forhold iforhold til Ellers likte jeg siden. Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Har nå fikset runde hjørner på menyen Og alle validator feil er rettet Endret 13. desember 2008 av ThomasQ Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Min mening er at logoen virker mindre profesjonelt i forhold til resten av siden og at "hjem, gjestebok og kontakt" er bare satt på siden et sted syns ikke den menyen passer så bra der. Kanskje hvis du gjør dette: Ellers er det veldig mye bra her. Endret 14. desember 2008 av JiGGe Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvilken CSS-kode/annet brukte du for å gjøre fanene avrundet i kantene? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Likte fonten du bruker i header. Hva heter den? Altså den du bruker på "design". Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Likte fonten du bruker i header. Hva heter den? Altså den du bruker på "design". http://www.dafont.com/suzuki.font?nb_ppp=50&text=DESIGN Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Veldig bra! Det første jeg tenkte var template, men ser ut som dette er håndlaget av trådstarter ja.. Litt typografiske feil, slik som Bjørshol påpeker. Ellers hadde det vært gøy å se åssen du planlegger å ha det andre innholdet. (galleri osv) Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) jeg prøver igjen: hvordan får man avrundete kanter på menyen? Vil ha det på min blogg, men som dere ser, er menyens hover-effekt helt firkantet. Beklager hvis jeg okkuperer denne tråden, men jeg synes det var litt unødvendig å lage en ny for dette lille spørsmålet. Direktelink til temaet: http://bloggen.frac.dk/wp-content/themes/S...oke25/style.css Endret 29. desember 2008 av kajac Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg veit om en hack som KUN fungerer i Firefox. Om du skal ha avrundede hjørner i alle browsere, må du sjekke ut sliding doors. Dynamic sliding doors gjerne. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg personlig ville ha droppet underline på a:hover i menyen, samme med grønn fargen i aktiv klassen - passer overhode ikke inn i siden, det er egentlig nok med blåfargen på a:hover Også kanskje fortsatt bagrunnsbilde (treverket) hele veien, eventuelt fade det litt mørkere lengre ned man kommer. Bakgrunnsfargen som er nå er litt ufyselig - kanskje gjøre den lysere istedenfor det jeg sa lengre opp. Og i forholdet med typografien, så burde du "alignere" den øverste menyen (kontakt) med T'en på "Annet". Men til og være 15 år :o - så er det meeget bra, mye bedre enn meg -Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå