-sparks- Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva skyldest dette? Overbelastet server? Det er veldig irriterende og det skjer OFTE på kvelden. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) I forrige uke døde en prisguideserver. Jeg må si meg enig i denne, enten kommer ikke sidene opp eller så fungerer alt uten om forumet. Noen ganger fungerer alt men man kan ikke poste eller bruke edit. Endret 12. desember 2008 av War Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det er vel fortsatt samme problem som i denne tråden Men ja,forumet er tregt pga ytelsesproblemer med serverene (mao ingenting med annonser å gjøre), vi har desverre ingen estimat enda for når det er fikset. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg har hvertfall LITT av det samme problemet som de over. Serveren "forsvinner" rett og slett veldig, veldig, veldig, ofte. Mange ganger om dagen. Det er altså ikke bare treghet - den blir fysisk borte, med IP og alt. Plutselig når jeg klikker noe så får jeg null respons ifra server. Samtidig ser jeg på topic ticker at det kommer inn andre innlegg, så den (eller de?) kan umulig være nede for alle? Har ingen problemer med noen andre sider, hverken norske eller internasjonale. Er det tilfeldigvis noen av dere som sliter som også har Nextgentel? Kanskje problemet ligger der? Endret 17. desember 2008 av anonymouse Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Teknisk feilSiden ble ikke lastet riktig, vennligst prøv igjen. (SQL-feil) Jeg får denne titt og ofte. Kan ikke være spesielt sunt om sql databasen sliter. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ga den et spark rundt da, får se om det hjelper litt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Noen som har sett det bildet av han uteliggeren med datamaskinen utepå gaten? Tenker på det hver gang "serverparken" til hardware.no ikke svarer. (Sorry Ueland, er egenlig ikke vondt ment) Og det er ganske ofte. Syns det er ekstremt ironisk at av de sidene jeg pleier å besøke, er Hardware.no og Diskusjon.no de som det er desidert oftest feil med. Endret 17. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 samme har. ff overskriften : oops ., noe gikk galt. ellers så kommer den samme sql meldingen . noen ganger tar det evig tid får siden er oppe.f.eks når jeg skal tilbake til "mine innlegg" eller når jeg har valg å svare på en post fra "mine innlegg" eller det tar så lang tid at nettleseren (ff) gir opp å vente gi oss en julegave - få orden på dette tullet Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 og nå virker ikke denne tekst editoren skikkelig. skal man svare på et innlegg og bruker knappen "svar" så havner markøren på en plass og teksten man skriver på annen linje. f.eks så skulle jeg legge til lir mere informasjon i innlegget ovenfor man der var umulig å få skrevet noe under siste linje der. teksten jeg skrev ble plaser i linjen ovenfor siste linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg