LittleBigNorway Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Enten en felles pakke eller hver for sei. Pris til sammen: ca. 500kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Enten en felles pakke eller hver for sei. Pris til sammen: ca. 500kr henger meg på denne! har akkurat samme problem. er så lite kreativ! Endret 10. desember 2008 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Henger meg også på denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 har tenkt på et par ting da, men de er så standard. vin til mor cognac til far eventuelt spekefat, kjøkkenutstyr, verktøy til far, pynteting (men det tipper jeg at modern rett og slett ikke vil ha)...er det noen som har noen kreative og litt mindre standard tips til oss treiginger? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Trenger hjelp her selv. Vanskelig å finne noe som passer begge. Men så er det vanskelig å finne til hver enkelt å så. Har kjøpt vin + vinbok i fjor. Det ble mottatt bra. Men hva med i år. Hmm.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Pleier å finne noe på glassmagasinet til mamma.. Hmm. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kanskje de er glad i å fotografere? Hva med en fotobok? Har akkurat kjøpt til fruen (Boken om digital fotografering, bind 1 og 2). Tror de er veldig bra, bladde litt i de i stad. Finfin gave:) Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen av dere har sikkert en mor som er som min, nemmelig elsker å leke med belysning osv i hjemmet. Tror en Livingcolors mini kan bli bra da. Den er riktig nok litt over 500. er en "infomercial" om den.Har fader meg lyst på en selv også Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 sleng med et par filmer med Varg Veum eller Wallander så er den vel i boks. Krim er safe har jeg erfart. men det er sånn du helst ikke skal gjøre flere år på rad Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva med en "Wine finer". Ypperlig sak. Eller hva med den derre knivsliperen fra OBHNordica? Sleng gjerne på med en flaske god vin i tillegg til gaven, og du er i boks Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Riskoker^-^ Eller noe sånnt. Food prossessor eller hva det nå enn heter^-^ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 selv kjøper eg eggekoker til mamma, vi har vert så lenge uten det nå at det er på tide med en pappa er eg usikker. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Mamma får fin skrivebok og god penn og ukulele av meg og lillebruttern. Pappa... er alltid vanskelig. Men han får i allefall Giganten på DVD, så får jeg stikke på IKEA og se etter noe koselig til huset eller det nye kjøkkenet. Han er så erketypisk ungkar: to gode lenestoler foran en diger tv, bra hvitevarer og alt sånt, men ikke noe koselig i det hele tatt. Ingen lys eller bilder eller duker eller sånt. Han mangler rett og slett en kvinnes hånd der. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Kjøpte en slik en jeg, til min mor og stefar. Artikkelnr: 530-530 NAF Før har jeg blant annet kjøpt en kikkert, 2.5 kg peanøtter (stefaren gikk opp 4 kilo månedene etter) og cola. Er alltid greit å slenge med en sixpack med cola synes jeg. En god lommelykt er alltid fint, enten man har den i bilen eller bruker den hjemme! Jeg er hvertfall utrolig fornøyd med min. Endret 11. desember 2008 av DemonFudge Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Gikk sammen med lillebror og kjøper dem ett par høyttalere i år, noe som forhåpentligvis treffer veldig godt, siden de ofte hører på radio i stuen. Selv etter de fikk tak i pvrdekoder til kabeltv-opplegget bruker de mest radiofunksjonen. Gode penner kan være en ide. Om reklamepenner er forbruksvare så passer det fint med en litt dyrere penn som faktisk skriver godt hele tiden og ser litt fancy ut. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 mine foreldre får en DVD-spiller av meg, siden de har hatt en gammel sliten VHS-spiller i all tid Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Godt tips er å kjøpe en digital fotoramme til dem:) Før du gir den i gave kan du fylle inn familiebilder i rammen, slik at det blir mye mere koselig for dem å motta gaven:) Dette gjorde jeg i fjor, og ble svært velykket. Jeg sliter med dette året, så tar derfor denne tråden opp igjen. Tips folkens! Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kjøper alltid kaffekopper jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Skal kjøpe kjøkkenhåndkler og vin til mamma i år, men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til pappa. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 eg plejer å kjøpe hårstrikker og klemmer til mora mi på kubus til faren min kjøpte eg kluter til kjøkkenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå