Gå til innhold

Ang. Julebruskongens Julekalender 2008 og VGTVs reportere/journalister

_Adler_

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller synes dere reporterene/journalistene behandler Egil aka. Julebruskongen dårlig/respektløst?! Det er jo tydelig at Julebruskongen er litt annerledes "enn folk flest", litt "barnslig" (for å bruke det uttrykket). Har overhodet ingenting i mot det, men hvorfor behandler de han ikke med respekt, som en voksen mann?! Han er visst nok alkoholiker, eller har i alle fall vært det. Det jeg ikke liker er at journalistene på en måte ser ned på han, behandler han som en unge og gjør narr av han. Har flere eksempler. I farten kommer jeg på, F.eks. Episode 8: Kameramannen står gjenntatte ganger i veien for Egil, når han filmer, noe journalistene latterliggjør/koser seg med, for da har de endelig fått sett Egil "sur"..... Eller rundt 2:00, da han ene spør hvor Egil skal ha statuen, og Egil ikke skjønner det?!....

Dårlig "underholdning" synes jeg.

Vet ikke om dette er hele poenget med serien?!... Synes den sugde i år. Sett flere av de andre VGTV innslaga, f.eks. Et rikere Norge, og journalistene oppfører seg på samme måte, men er verst når Julebruskongen er inne i bildet, spør du meg.

/discuss

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er en fin tanke bak det hele, at de fremhever spesielle folk. Kunne vært gjort amatørmessig, men likevel bra og respektfult. De tar trossalt turen til USA, med kameramann og alt, alt ligger til rette for noen bra opptak, men det "eneste" jeg sitter igjen med er å ha sett Egil bli hersa med og latterliggjort.

Gunvors Påske derimot, det var moro, men det er en annen sak.

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Han skallede reportern virker litt småsur/amper til tider (i år), har jeg ihvertfall merket meg. Kanskje ment som en del av showet, men gir ikke et positivt inntrykk.

Neste år bør de satse på noe annet, synd å si det, men julebruskongen begynner å bli litt oppbrukt. Festlig og orginal kar, bevares.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

skjønner ikke hva folk maser så fælt om. har det blitt en farsått å klage over det her eller?

vg reporterne har vært i kontakt med han i mange år, de kjenner han nok godt og tviler sterkt på at de behandler han respektløst, jeg kan ikke se hvor de i så fall skulle gjort det.

desutten har jo egil selv godkjent at det faktisk sendes, så det er ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar

Jeg synes det verste er når de står og åpenlyst ler av ham fordi han er anneledes. Det er ikke noe kameratslig latter, det er rett og slett sånn "Haha, faen for en freak du er!"

Men han julebruskongen tror jeg ikke tar det helt, eller så overser han det fordi han synes det er litt kjekt å ha blitt kjendis. Men likevel, jeg antar han får ganske mye jævlig tilbakemelding i hverdagen etter å ha vært med på et sånt show.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar

Sitter her med en Aass julebrus sjøl nå, så det er god reklame.........................

Den er ganske god faktisk.

Og julebruskongen er jo ikke helt vanlig, men det er tross alt poenget. Han er ikke dum\PU, men litt original. Og det må være lov.

Han skalla fyren bør ha selvinnsikt nok til å ligge lavt i forhold til JK.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...