_Adler_ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Er det bare meg eller synes dere reporterene/journalistene behandler Egil aka. Julebruskongen dårlig/respektløst?! Det er jo tydelig at Julebruskongen er litt annerledes "enn folk flest", litt "barnslig" (for å bruke det uttrykket). Har overhodet ingenting i mot det, men hvorfor behandler de han ikke med respekt, som en voksen mann?! Han er visst nok alkoholiker, eller har i alle fall vært det. Det jeg ikke liker er at journalistene på en måte ser ned på han, behandler han som en unge og gjør narr av han. Har flere eksempler. I farten kommer jeg på, F.eks. Episode 8: Kameramannen står gjenntatte ganger i veien for Egil, når han filmer, noe journalistene latterliggjør/koser seg med, for da har de endelig fått sett Egil "sur"..... Eller rundt 2:00, da han ene spør hvor Egil skal ha statuen, og Egil ikke skjønner det?!.... Dårlig "underholdning" synes jeg. Vet ikke om dette er hele poenget med serien?!... Synes den sugde i år. Sett flere av de andre VGTV innslaga, f.eks. Et rikere Norge, og journalistene oppfører seg på samme måte, men er verst når Julebruskongen er inne i bildet, spør du meg. /discuss Endret 9. desember 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Synes VGTV generelt, fra det jeg har sett, virker amatørmessig gjort på flere områder, og er litt enig i det du sier. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ja, er en fin tanke bak det hele, at de fremhever spesielle folk. Kunne vært gjort amatørmessig, men likevel bra og respektfult. De tar trossalt turen til USA, med kameramann og alt, alt ligger til rette for noen bra opptak, men det "eneste" jeg sitter igjen med er å ha sett Egil bli hersa med og latterliggjort. Gunvors Påske derimot, det var moro, men det er en annen sak. Endret 9. desember 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Gir faen i det jeg. Når han har fått spandert tur til New York så bør han finne seg i å bli litt hersa med. Vi leker jo ikke butikk! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Jojo, du har et poeng, men hvor er underholdningsverdien?! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jojo, du har et poeng, men hvor er underholdningsverdien?! Selve fyren og hans væremåte. Men jeg må nok innrømme at serien har mistet litt gnisten etter en formidabel åpning... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har og reagert på hvordan de behandler julebruskongen. Er bare så mye ungdomskolefeel på det! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja jeg og føler de de ikke respekterer han eller noe ;O hvertfall han ene fyren, ikke han med det mørke håret han andre virker ikke som om ler like mye... men samtidig er det litt morsomt å se på også da men ser hva du mener... Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Sjekk han i Et rikere Norge, da. Journalistene oppfører seg HELT annerledes, spør du meg,eller hva?! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Han skallede reportern virker litt småsur/amper til tider (i år), har jeg ihvertfall merket meg. Kanskje ment som en del av showet, men gir ikke et positivt inntrykk. Neste år bør de satse på noe annet, synd å si det, men julebruskongen begynner å bli litt oppbrukt. Festlig og orginal kar, bevares. Endret 10. desember 2008 av WarpX Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 skjønner ikke hva folk maser så fælt om. har det blitt en farsått å klage over det her eller? vg reporterne har vært i kontakt med han i mange år, de kjenner han nok godt og tviler sterkt på at de behandler han respektløst, jeg kan ikke se hvor de i så fall skulle gjort det. desutten har jo egil selv godkjent at det faktisk sendes, så det er ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Har ikke hørt noen andre klage enn en kompis, men så er ikke jeg så aktiv her på forumet heller, men Lenke til kommentar
Europa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg tror nok julebruskongen stortrivdes, men VG-gutta var på et lavmål i dag da de lokket kongen med julebrus for at han skulle spise opp megapølsa. Ikke morsomt. Episoden med NY marathon er best så langt. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg synes det verste er når de står og åpenlyst ler av ham fordi han er anneledes. Det er ikke noe kameratslig latter, det er rett og slett sånn "Haha, faen for en freak du er!" Men han julebruskongen tror jeg ikke tar det helt, eller så overser han det fordi han synes det er litt kjekt å ha blitt kjendis. Men likevel, jeg antar han får ganske mye jævlig tilbakemelding i hverdagen etter å ha vært med på et sånt show. Endret 12. desember 2008 av Astralnoise Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg tror han bare har det gøy jeg, tviler på at det er en hånlig latter, i så fall må han drite i det, han er jo ikke dum Lenke til kommentar
Europa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva slags sykdom har han? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hahaha, "Empire State Building, ja! Fytti pokker, ikke blåbær!" Hahaha, han er rååååå Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Sitter her med en Aass julebrus sjøl nå, så det er god reklame......................... Den er ganske god faktisk. Og julebruskongen er jo ikke helt vanlig, men det er tross alt poenget. Han er ikke dum\PU, men litt original. Og det må være lov. Han skalla fyren bør ha selvinnsikt nok til å ligge lavt i forhold til JK. Endret 13. desember 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå