okjatakk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gikk forbi naboens leilighet for noen dager siden, og i stua sto jaggu meg juletreet og lyste, med pynt og alt. Har vedkommende en skrue løs ,eller er ikke dette så uvanlig som jeg trodde? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Mist en skrue løs. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Med mindre de skal være borte helt til julaften så er det litt sært ja. Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har ikke sett noen juletrær her omkring, så setter en tier på at naboen din har et par skuer løse ja. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det finnes faktisk folk som tar inn og pynter treet i slutten av oktober/ begynnelsen av november. Må bli fryktelig lei julepynt når julaften kommer Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, han må være ganske skrullete fordi det er ikke normalt! Ganske tidlig XD Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bare det å hente et grantre inn i stua og henge glitter på det er ganske absurd i seg selv. Verden er gal Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Første jeg mitt syn møtte da jeg kom inn i gangen på skolen på mandag, var et juletre Kom litt i julestemning, i og med at jeg hørte en sang fra Julesanger playlisten på ipodden. Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Husker vi hadde noen naboer før som pynta tidlig. De var fra USA så der er det vel vanlig. Husker ikke hvor tidlig da. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vet om en som begynner å pynte (juletre+alt det andre) i slutten av november, og har det stående helt til slutten av mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå