Gå til innhold

[Løst]Firefox virker ikke på skolen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Helt siden jeg begynte på videregående har jeg hat store problemer med å bruke firefox (3.0.4) på skolen. Jeg har flere venner som bruker det, og det viker helt uten problemer, og det virker helt fint med Internet Explorer.

 

Når jeg prøver å gå inn på en side, får jeg bare opp en slik side der det står at "siden kunne ikke åpnes" og slikt.

 

Det eneste som er anderledes fra min firefox og andre sin er at jeg har flere utvidelser enn de.

 

Jeg har:

- British Dictionary

- IE Tab (lar deg kjøre internet explorer i firefox, men det er litt stress å bruke)

- LogMeIn, Remote Access Plugin

- Norsk ordbok

- Tab Mix Plus

 

Jeg forstår ikke hva som er galt. jeg har prøvd å re installere firefox.

 

(jeg vet ikke om dette er riktig sted å poste det, men jeg prøver)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Helt siden jeg begynte på videregående har jeg hat store problemer med å bruke firefox (3.0.4) på skolen. Jeg har flere venner som bruker det, og det viker helt uten problemer, og det virker helt fint med Internet Explorer.

 

Når jeg prøver å gå inn på en side, får jeg bare opp en slik side der det står at "siden kunne ikke åpnes" og slikt.

 

Det eneste som er anderledes fra min firefox og andre sin er at jeg har flere utvidelser enn de.

 

Jeg har:

- British Dictionary

- IE Tab (lar deg kjøre internet explorer i firefox, men det er litt stress å bruke)

- LogMeIn, Remote Access Plugin

- Norsk ordbok

- Tab Mix Plus

 

Jeg forstår ikke hva som er galt. jeg har prøvd å re installere firefox.

 

(jeg vet ikke om dette er riktig sted å poste det, men jeg prøver)

Hadde liknende problem selv. Kjørte det vi U3 og/eller posrtable apps og noen maskiner bolokka det og andre ikke.

 

Kan jo ha noe med brannmurer, men i og med at kommunen har et stort internt nett så vedder jeg på at de hr en felles brannmur så de skulle jo ikke være prpblemet.

Lenke til kommentar

Enkelte opplever at firefox ikkje verker 100% heime når dei bruker denn koden. Då er det berre til å deaktivere "Automatic proxy configurating URL" for så å aktivere det når ein kjem på skulen att.

 

----------------------------------------------------------------------

Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på t_solved.gif-knappen i førsteposten din.

 

Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i.

 

-Surf trygt-

Lenke til kommentar
Enkelte opplever at firefox ikkje verker 100% heime når dei bruker denn koden. Då er det berre til å deaktivere "Automatic proxy configurating URL" for så å aktivere det når ein kjem på skulen att.

 

----------------------------------------------------------------------

Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på t_solved.gif-knappen i førsteposten din.

 

Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i.

 

-Surf trygt-

 

 

Jeg har ikke opplevd noen problemer med firefox hjemme enda. Uansett buker jeg pcen nesten bare på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...