Atald Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva er det ikonet det står Stumble ved siden av? Sitter med nyinnstallert, totalt umodifisert Opera, så dropper bilde denne gangen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det ikonet er for å organisere fanene i eit rutenett, om ein skulle ynskje det. Eg har akkurat lagt den til, og har eigentleg ikkje brukt den mykje. Du finn den under Verktøy --> Utsjånad --> Knapper --> Nettlesar. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 3 stk med opera, lover bra så langt, hehe Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch Endret 9. desember 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 FF 3.0 Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 er de safari Trynemjoel? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 er de safari Trynemjoel? Firefox 3, default skin for Mac. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 God plass i høyden for nettsiden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Firefox 3.0.4 med SpeedDial, AdBlock Plus og Norsk ordbok. Bilde kommer senere, da jeg nå sitter på skolen med Internet Kjiplorer. Dårlig humor, men jeg prøvde iallefall. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Firefox 3. Eg brukte Opera før, men det var så mykje problemer med siste versjonen. Gjekk tregt og hadde mykje trøbbel med plugins og liknande. Same med Safari. Og når eg fann plugin for søk i adressefelt (g søkeord for å søke på google til dømes) samt musebevegelser trengte eg ikkje Opera lengre. Eg har forresten Safari/Mac skin. Det heiter GrApple Delicious, og du finn det her. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 På tide å endre signatur steffenz? Det enkle er for min del det beste. Rett og slett standardskinnet til 3.1 beta 2 i tillegg til et par knapper. Kunne gjort endringer som å fjerne søkefeltet da jeg aldri bruker det, men er blitt så vandt med det at det blir rart å ikke ha det. Har aldri snublet over et skin som er penere og samtidig mer behagelig å bruke enn standardskinnet (har ikke lett så forferdelig mye heller) så det er rett og slett godt til mitt bruk. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Haha, ja det var sant. Den Opera tingen. Nei huff, Opera er blitt dårleg i det siste. Ikkje med tanke på webrendring og forståelse, men på stabilitet. Både på PC og Mac. Sørgeleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå