Capless Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor blir det sånn? Bruker opera Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Kan dette ha skjedd pga skin forandring?https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1045588 Hei, det stemmer som du er inne på her. En endring til enkelte forumutseender vil rote til artikkeldiskusjon, gi feil CSS-verdier. Jeg regner med at det vil være en smal sak for drift å ordne. Jeg vil sende en e-post til drift hvor jeg henviser til denne tråden like etter jeg har postet dette innlegget. Problemet er i følgende utseender: - IP.Board 2.2.0 - IP.Board Pro - Speaker.no (Ikke like ille som de andre, men noe CSS mangler det) - Kulturo.no (Ikke like ille som de andre, men noe CSS mangler det) - Spesialdesign Halloween Dette skjer fordi forumutseendene ikke henter inn den stilinformasjonen som diskusjon i artikler har bruk for. Grunnen er at designene tidligere ikke har hatt behov for mer stilinformasjon og heller ikke har blitt oppdatert i det siste. Siden diskusjonsvisningen i artikler er en Iframe-løsning blir det derfor slik. Vi får se hvor lang tid drift bruker på å fikse problemet. Jeg vil be dem om å svare her når designene er oppdaterte. Endret 9. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Hei! Høres fint ut, takk skal du ha Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skal være fikset nå. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Er ikke fikset hos meg i alle fall. Bruker IP.Bord 2.2.0 skinnet i selve forumet om det har noe å si. Opera 9.62. Testet å slette cache. Endret 9. desember 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det skal være fikset nå, grunnen til at det ikke var fikset i sted er fordi serveren fra sin side cacher artikler. Ueland fjernet denne cachen i sted. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Det gikk fort må jeg si, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg