Ekko Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei Jobber 100%. Har arbeidsplass hvor man parkerer gratis utenfor. Er nå utleid som konsulent til et sted hvor det vil komme til å koste meg over 2000kr i parkeringsutgifter i utleieperioden. Skal arbeidsgiver dekke denne utgiften? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vanlig å skrive reiseregning for slikt. Men det er en regel som sier at dersom man møter opp på en plass mer enn x dager i uken, er det å anse som fast arbeidssted - og da har du jo ikke noe krav på å få dekket transport-kostnader til og fra jobb. Litt vanskelig denne her. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Ja, derfor jeg er usikker. De som jobber her fast har jo parkeringsoblat, så de betaler såvidt jeg vet ingenting, eller ihvertfall en symbolsk sum i forhold til hva jeg betaler. Kan jo ebgynne med å undersøke om de har oblater for langtidsbesøkende. Endret 8. desember 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Snakket med sjefen, fikk beskjed om at det bare var å føre reiseregning på det. Sikkert ulik praksis ulike steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå