SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Norsk teksten skal rettes på og ønsker derfor kritikk på denne: Tittel: Skyggesiden av livet Sjanger: Fortelling/Novelle Skyggesiden_av_livet___Norsk_Skrivedag.doc Denne skal leveres inn og vurderes til jul. Derfor ønsker jeg å benytte forumets mange kloke medlemmer til å hjelpe meg med å bygge opp teksten bedre. Endret 8. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Her er teksten redigert mer Skyggesiden_av_livet_Norsk_Skrivedag.doc Den nederste teksten er den nyeste. Endret 8. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg hjelper deg gjerne. Skal lese gjennom den nå! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sorry, driver av med en hyper viktig oppgave selv, ellers hadde jeg hjulpet deg Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Mye hyperviktig skjer nå om dagen :=) Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) index.doc Her har jeg skrevet om litt, satt inn tegn, og litt forskjellig. Jeg elsker å gjøre slikt som dette, for jeg skal utdanne meg til lærer i norsk og samfunnsfag, etter at neste skoleår er unnagjort. Håper du blir tilfredsstilt. Hoppsann, har visst skrevet mag regionen. Skulle stå mageregionen. Bare rett det selv Du skriver veldig bra. Du må skrive mer! Det eneste du må tenke på er enkelte uttrykk som du skriver på feil måte, og feil du skriver i forhold til tegn. Hvis jeg ikke skulle vurdert deg utifra skrivefeil og uttrykksfeil, ville dette bli en 6'er, så du er på god vei! Bare skriv i vei. Feilene retter seg opp etter hvert som du skriver mer. Endret 8. desember 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Flott det, men kan du gi de feilene jeg har rød skrift eller understreking? Da ser jeg det lettere :=) Flott at noen her tar seg tid til å hjelpe. Det setter jeg stor pris på. Kan du gi meg eksempler på uttrykksfeilene du nevner? Endret 8. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå