Morro Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som skjønner hvilken sjelden bil fra Japan jeg tenker på? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg tror du har klart å finne den eneste vinkelen der den nye sciroccoen ikke er pen Lenke til kommentar
Morro Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hehe, det er en spesiell vinkel. Og det er bare fra den vinkelen den ligner. Noen som skjønner hva jeg tenker på? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hvilken ?=) jeg har IKKE peil på stygge biler Lenke til kommentar
Morro Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ikke at bilene har noe til felles, men det øverste bildet fikk meg til å tenke på denne saken her, en skikkelig "kalkun"... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kan minne litt om en smågammel colt også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Noen som skjønner hvilken sjelden bil fra Japan jeg tenker på? Nei. Scirocco-en er kanskje den peneste "hatchbacken"/coupe-greie tilgjengelig på markedet atm, spør du meg. Se den i virkeligheten eller på video, så skjønner dere hva jeg mener. Faktisk mye mulig at jeg skal bestille en etter nyttår. Endret 7. desember 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Selle Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg er utrolig glad i Scirocco, bra utseende, gode seter, gode kjøreegenskaper og utrolig digg motor, jeg prøvde 1.4 literen med 160 hk, siden den har både turbo og kompressor har den et helt utrolig bunndrag, og ingen turbolagg Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg liker denne veldig godt! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ny-Sciroccoen minner ganske mye om denne "skjønnheten" bakfra: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Synes også at den ligner litt på Mazda 121, "Bestemor Duck"-bilen fra tidlig på 1990-tallet. Har ikke bilde... Men: Det var en utrolig lite vellykket vinkel å ta bilde av en så flott bil som den nye Scirocco! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Kan minne litt om en smågammel colt også. Ny-Sciroccoen minner ganske mye om denne "skjønnheten" bakfra: I rest my case Edit: Og jeg har aldri sagt at nye scirocco er stygg, bare snål fra den ene vinkelen trådstarter har bilde av. Endret 8. desember 2008 av rublings Lenke til kommentar
Mez Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lite heldig vinkel, men bilen er jo fin uansett syntes jeg. Gleder meg til jeg får min Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lite heldig vinkel, men bilen er jo fin uansett syntes jeg. Gleder meg til jeg får min Heldiggris! Gi meg adressa di, så skal jeg gå og tagge på bilen din: Ha-ha, bilen din likner på en Mitsubishi Colt! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Lite heldig vinkel, men bilen er jo fin uansett syntes jeg. Gleder meg til jeg får min Hva slags spec er det på den du har bestilt og hvor i landet bor du ca? Blir bestilling av en hvit 2.0 TSI DSG i 2009 en gang for meg. Endret 8. desember 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
ruuben Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 jeg personlig digger utsenedet på nye Scirocco :!: det å sammenligne den med colt blir nedvergene, for Scirocco er en nydli bil. motorene som du får til Scirocco er ganske spreke også Lenke til kommentar
Mez Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lite heldig vinkel, men bilen er jo fin uansett syntes jeg. Gleder meg til jeg får min Hva slags spec er det på den du har bestilt og hvor i landet bor du ca? Blir bestilling av en hvit 2.0 TSI DSG i 2009 en gang for meg. Det blir en toppspecca 2.0 DSG på meg... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lite heldig vinkel, men bilen er jo fin uansett syntes jeg. Gleder meg til jeg får min Hva slags spec er det på den du har bestilt og hvor i landet bor du ca? Blir bestilling av en hvit 2.0 TSI DSG i 2009 en gang for meg. Det blir en toppspecca 2.0 DSG på meg... Hvilken farge gikk du for? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Syns Sciroccoen er en meget fin bil jeg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lite heldig vinkel, men bilen er jo fin uansett syntes jeg. Gleder meg til jeg får min Hva slags spec er det på den du har bestilt og hvor i landet bor du ca? Blir bestilling av en hvit 2.0 TSI DSG i 2009 en gang for meg. Det blir en toppspecca 2.0 DSG på meg... Hvilken farge gikk du for? Tør du Vipergrün? Er ikke så mange som drister seg til det, men fy så rått. Blir vel solgt flest i candywhite, sukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå