GrevenLight Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg er helt tom for ideer, jeg har bare noen få spill på ønskelisten min. Trenger tips til hva jeg burde ønske meg, alle sjangere er bra. Samma om det er action, adventure og alt annet shit Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Gears of war 2? Halo 3? Left 4 Dead? Forza 2? Gears of war? Grand theft auto IV? Battlefield Bad Company? Oblivion? Fallout 3? Far cry 2? Guitar Hero World tour? Guitar Hero III? The Orange box? Saints Row 2? Call of duty 4? Call of Duty 5? Mirrors edge? Fable 2? Mass effect? Må nesten si litt hvilke spill du liker og har (da var de jeg manglet stjålet fra "nypis" ) Endret 7. desember 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvilkene? Hadde vært litt greit å vite hva du allerede har. Ellers: Gears of War 2 Guitar Hero: World Tour The Orange Box Saints Row 2 GTA IV Call of Duty: Modern Warfare (vet det er gammelt, men det banker world at war ned i støvlene uansett) Halo 3 Mass Effect Ikke prøvd, men jeg vil ha: Left 4 dead. Det ser kos ut Mirror's Edge Fable 2 Mange av disse titlene er ganske gamle, men de er alle knalltitler. Mange av de bør være å finne til en billig penge. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hehe, nesten alle spillene dere har sagt har jeg Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva med Prince of Persia? Lurer på å ønske meg det selv Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Hehe, nesten alle spillene dere har sagt har jeg Si hva du har da, sparer oss for mye stress . Masterfifty: Endret 7. desember 2008 av nypis Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hva med Prince of Persia?Lurer på å ønske meg det selv Det skrev jeg opp, men vet ikke om jeg klarer og vente Hehe, nesten alle spillene dere har sagt har jeg Si hva du har da, sparer oss for mye stress . Masterfifty: Men jeg er så lat Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sorry hvis jeg stjeler emnet, men siden vi er inne på julegaver, hva burde jeg helst ønske meg av CoD 5 og Left 4 Dead? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Så vi skal si hvilke spill du bør ønske deg, men du gidder ikke skrive hvilke du har? Herregud. Bioshock Crackdown Lost odyssey Har du noen av de da? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Sorry hvis jeg stjeler emnet, men siden vi er inne på julegaver, hva burde jeg helst ønske meg av CoD 5 og Left 4 Dead? Left 4 Dead, NUFF SAID! Hvis du liker online da seff, er skapelig online på CoD: WAW, lik Cod 4 online, bare WW2. Left 4 Dead single player er suck, men det er egentlig Cod:waw også.... Så helst L4D. On Topic: Dead Rising: vittig spill, kjekt å eie zombies. Rock Band 1/2 Fifa 09 Dead Space (SYKT bra!) Command & Conquer: Red Alert 3 Endret 7. desember 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Så vi skal si hvilke spill du bør ønske deg, men du gidder ikke skrive hvilke du har? Herregud. Bioshock Crackdown Lost odyssey Har du noen av de da? Har spilt Bioshock, men bare hos kompiser. De andre har jeg ikke hørt om Må sjekkes ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gears of War Gears of War 2 Lost Odyssey Mass Effect Call of Duty 4 Halo 3 Mirrors Edge Fable 2 Call Of Duty 5 GTA IV FarCry 2 Oblivion Eternal Sonata Blue Dragon Prince of Persia Fallout 3 Dead Space Bioshock The Orange Box Star Wars The Force Unleashed Dead Rising Burnout Paradise Viva Pinata Battlefield Bad Company Saints Row 2 Left4Dead Rock Band Rock Band 2 Guitar Hero 3 Guitar Hero World Tour Forza 2 Colin McRae: DiRT Crackdown Geometry Wars (XBL Arcade) Geometry Wars 2 (XBL Arcade) DOOM (XBL Arcade) N+ (XBL Arcade) Castle Crashers (XBL Arcade) Penny Arcade (XBL Arcade) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå