QveltinG Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei! Rotet fram et gammelt spill, Red alert 1. Fikk instalert det, men når jeg skal kjøre det får jeg bare en svart skjerm hvor det står 'Input not support'. Har prøvd å kjøre det i kompitabel modus, Windows 95, lavere skjermoppløsning osv med samme resultat. Skjermkortet mitt (Radeon 9200 SE) har det nyeste oppdateringen. Skjermen min er en Acer AL1916, hvis det har noe å si. Operativsystemet jeg bruker Windows XP professional. Noen ideer om hvordan jeg kan løse dette ? Ting jeg kan prøve ? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 jeg har ikke peiling på det, men vil anbefale deg å kjøpe c&c the last decade. du får med alle c&c spill til og med generals for en meget billig penge. alle spillene der funker på xp. Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Red Alert 1 er sluppet ut til gratis nedlasting av EA, det jeg tror du måtte gjøre var å patche det opp. Du kan finne guiden her: http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=62 Lenke til kommentar
QveltinG Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Red Alert 1 er sluppet ut til gratis nedlasting av EA, det jeg tror du måtte gjøre var å patche det opp. Du kan finne guiden her: http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=62 Jeg fant Command and Conquer: The first decade, og fikk instalert Red Alert 1. Men fikk samme problemet. Og jeg er 99% sikker på at dette har funket før på samme pcen, med de samme cd'ene. Tviler derfor på at det har noe med patching å gjøre. Så lurer på om det er skjermkortet eller skjermen sine innstillinger som det er noe rart med. Noen forslag til ting jeg kan teste ? Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 jeg hadde villet testa med en annen skjerm, men det er meg og jeg har fint lite peiling på sånt. Lenke til kommentar
QveltinG Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Rotet rundt en stund, og viste seg at å skru ned Hz på skjemen funket. Fra 75 til 60 så funket det. Litt irriterende, men er jo bare å bytte mellom hver gang.. Takk for all hjelp folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå