Gå til innhold

jysk spillestol noen som vet noe om den

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enn venn av meg har denne stolen. Jeg synes den var helt grei. Lenge siden jeg har prøvd den nå da så husker ikke helt lydkvaliteten, men synes jeg husker at det er enn ganske bra sub som gjør at stolen vibrerer når du f.eks kræsjer med bil, men som sagt, er så lenge siden jeg har prøvd de så husker ikke helt 100%

Lenke til kommentar

Hehe, har stolen selv og synes den er ekstremt god å se film eller høre på musikk i, og jeg tror den er like god til spilling, så fremt det er til playstation eller xbox du har tenkt å bruke den til. Til pc fungerer den ikke like bra, ettersom den står på gulvet.

Høytalerne er det overraskende god lyd i. Subwooferen er også overraskende bra ;)

Lenke til kommentar
var å kjøpte stolen i dag på tilbud hos jysk til 600 kr :grin:

men siden det er en julepresang kan jeg ikke bruke den enda :(

jeg satt litt i stolen i butikken og den så veldig bra ut:)

gleder meg til jul nå :xmas:

Kjøpte også en i dag, skal ha den sammen med en PS3 og en gammel bilderørsTV... men jeg finner ikke ut av hvordan jeg skal få koblet den.... eneste uttakene jeg har på Tven er 2x Scart og vanlig antenneplugg...

PS3en står i den ene scarten...

Noen som vet??

Lenke til kommentar
var å kjøpte stolen i dag på tilbud hos jysk til 600 kr :grin:

men siden det er en julepresang kan jeg ikke bruke den enda :(

jeg satt litt i stolen i butikken og den så veldig bra ut:)

gleder meg til jul nå :xmas:

Kjøpte også en i dag, skal ha den sammen med en PS3 og en gammel bilderørsTV... men jeg finner ikke ut av hvordan jeg skal få koblet den.... eneste uttakene jeg har på Tven er 2x Scart og vanlig antenneplugg...

PS3en står i den ene scarten...

Noen som vet??

Fant ut av det selv... måtte bare splitte originalkabelen fra PS3, rød og grå rett i stolen og kun gul til TVen... funket utmerket...

Lenke til kommentar

Dette er Jysk vi snakker om. Altså ikke kvalitet i det hele tatt. Som en nevner over her så er høyttalerne trolig like bra som noe du fnner i en dårlig mobiltelefon.

Sammenligner vi med andre ting fra Jysk kan vi konkludere slik.

Komfort: Nada. Det vil være bedre å sveise seg en stol av rustne hermetikkbokser.

Kvalitet stol: Nada. Denne vil du sitte i stykker dagen etter at garantien utløper. Toalettruller har bedre kvalitet enn dette.

Kvalitet høyttalere: For å gjøre stolen passende til vårt sortiment har vi tatt åpnet to mikrofoner og tatt elementene fra disse, og festet de med råtten gummistrikk til stolens høyttalerfester, deretter reversert dem slik at man kan høre litt lyd om man legger velviljen til.

Design: Vi så noe på nettet og bestemte oss for å lage vår egen billige Jysk-versjon.

"Må-ha-faktor": Ikke i det hele tatt. Her snakker vi "Vil ikke ta i denne med en tømmerstokk om den kommer kastet etter meg engang." Vi kan også gi følgende karakter: "Dette er en gjenstand du gir til noen hvor Genevekonvensjonen satte en stopper for det du egentlig kunne tenkt deg"

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Dette er Jysk vi snakker om. Altså ikke kvalitet i det hele tatt. Som en nevner over her så er høyttalerne trolig like bra som noe du fnner i en dårlig mobiltelefon.

Komfort: Nada. Det vil være bedre å sveise seg en stol av rustne hermetikkbokser.

Kvalitet stol: Nada. Denne vil du sitte i stykker dagen etter at garantien utløper. Toalettruller har bedre kvalitet enn dette.

Kvalitet høyttalere: For å gjøre stolen passende til vårt sortiment har vi tatt åpnet to mikrofoner og tatt elementene fra disse, og festet de med råtten gummistrikk til stolens høyttalerfester, deretter reversert dem slik at man kan høre litt lyd om man legger velviljen til.

Design: Vi så noe på nettet og bestemte oss for å lage vår egen billige Jysk-versjon.

"Må-ha-faktor": Ikke i det hele tatt. Her snakker vi "Vil ikke ta i denne med en tømmerstokk om den kommer kastet etter meg engang." Vi kan også gi følgende karakter: "Dette er en gjenstand du gir til noen hvor Genevekonvensjonen satte en stopper for det du egentlig kunne tenkt deg"

Hvorfor så sikker på at denne stolen er ubrukelig?

Har du i det hele tatt prøvd den?

Lenke til kommentar

Hvorfor så sikker på at denne stolen er ubrukelig?

Har du i det hele tatt prøvd den?

Nei, jeg har selvfølgelig ikke prøvd den. Jeg lirer bare av meg masse forutinntatt svada uten å kunne backe det opp med noe som helst. I Tillegg har jeg aldri kjøpt og levert tilbake noe som helst hos Jysk... (Ironi)

Jeg har en god venn som har (hadde) en slik. Den varte i ca 7 timer spilling/sitting før den ene høyttaleren døde. Da vi åpnet den så vi at det ikke var så rart da høyttaleren omtrent ikke hang sammen i det hele tatt. Elementet var ikke limt skikkelig, membranen hadde sprekker og limet var i tillegg å finne over hele høyttaleren bortsett fra i skjøtene der det skulle vært.

Den andre ble deretter åpnet og denne hadde samme herlige utførelse.

Skinnimitasjonen revner om man flytter seg for mye når man sitter. Det revner i skjøtene på siden og akkurat der du har baken.

Panelet med inputen er ikke festet skikkelig og det er fare for at man dytter hele greia inn i stolen når man putter inn ledninger.

Så... nei, jeg har ingen erfaring med verken denne stolen eller Jysk. (Ironi)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...