Tryggleik Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei Jeg er en gutt på 15 år, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal ønske meg til jul. Hadde hvert flyt om dere kom med noen gode forslag. Pris i underkant av 3000,- Jeg er veldig interresert i elektronik, men jeg har allerede : En hd tv 27' PS3 Xbox360 Wii Psp Pc til 17 500 Ipod touch og en del spill... (jeg er ikke bortskjemt, jeg har bare flaks) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ønsk deg det dyreste du finner. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvis du ikke vet hva du ønsker deg, lar du vær og ønske deg noe. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har det samme "problemet", folk vil jo gjerne vite hva en ønsker seg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ønsk deg penger, så kan du lete selv. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Siden du har så mange ting som innebærer å sitte stille vil jeg anbefale deg å ønske deg sportsutstyr Eller klær Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Årskort på et treningssenter. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 får vel ikkje adgang til treningssenter når enn er 15? Men uansett, trening er ikkje så dumt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ønsk deg eit RC Heikopter, koster fra 200kr og oppover. Ønsk deg eit i 1000 til 3000 klassen så får du ein fin hobby og. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ønsk deg penger, så hiver du dem i banken til du blir eldre. Ser jo ut som har det meste Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ønsk deg aksjefond, det kan være en god idé i disse økonomiske krisetider. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Problemet idag er at alle har alt, umulig å vite hva man skal gi bort eller få. Så mine ønsker er alltid "vet ikke", rett og slett fordi jeg ikke vet. Og det jeg egentlig synes er mer stas med jul nå med at jeg har vokst av meg alderen av at pakker er alt. Er bare stemningen, familie og kosen rundt jul det som er et preg for seg selv. Så mitt ønske er en god jul med god tid og fin stemning. ^^ Og selvfølgelig HVIT JUL! Lenke til kommentar
Tryggleik Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hehe tusen takk for alle gode forslag, rc helicopter var en god idé! (ønsker meg ikke penger9 det er koselig å ha noe hard å opne opp. Årskort på et treningssenter. Jeg har halvtårs medlemskap på treningssenter. trener 3 ganger i uka. Og ikke alle konsollene er mine, har 2 søsken, men jeg spiller fortsatt på de. Mr complainypants! Endret 7. desember 2008 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ønsk deg en Laser som lyser sterk (stråle) eller AirSoft våpen (automat). Laser får du til 200kr og Airsoft til 450. Lenke til kommentar
Tryggleik Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ønsk deg en Laser som lyser sterk (stråle) eller AirSoft våpen (automat). Laser får du til 200kr og Airsoft til 450. Hvor får jeg kjøpt det? link eller no? Kjempe god ide! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis du ikke har noe du ønsker deg kan du jo be slektningene dine gi bort pengene til veldedighet Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis du ikke har noe du ønsker deg kan du jo be slektningene dine gi bort pengene til veldedighet Da får du gooood samvittighet i julegave, finnes ikke noe bedre enn det :o Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 En sånn er da vel greit å ønske seg? Ha ha, klassisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå