evilleader360 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Nå some Savage 2 (endelig) har blitt gratis for alle sammen, vet jeg at flere har blitt interesserte i å prøve ut dette fantatiske spillet. Spillet har vært i mange forandringer siden release i vinter (2008), for den som prøvde spillet på den tiden anbefales det å prøve det nå, alt har blitt så mye bedre, polert, nye units, forandret på en ny og bedre melee, du vil ikke tro det før du ser det med dine egne øyne . Er du en som liker å kommandere (noe ala warcraft 3?), eller liker du FPS, kanskje liker du RPG sjangeren og sist men ikke minst tredjeperson? Savage 2 har samlet det beste fra alle spill sjangere, en veldig unik sjangertype og fortjener en større spillerbase! Så hva er Savage 2? Vi har tidligere fortalt om det onlinefokuserte action/strategispillet Savage 2. Nå har vi blitt fortalt at det er blitt gratis å spille, og at demokontoer har blitt omgjort til fullversjon-kontoer. Savage 2 er et sanntidsstrategispill der de individuelle enhetene styres av menneskelige spillere (som opplever det hele som et actionspill). - Gamer.no Hvordan bli med? Hjemmeside Lag konto (gratis) Last ned spillet Gamer.No's IGN liste: - EvilLeader - Undesired - Reavenage - privinus Bilder: Endret 17. februar 2009 av evilleader360 Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Vi trenger sært flere nordmenn på Savage 2, kom igen da folkens! Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 En nokså liten bump, ny dag, nye muligheter . Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spilte demo account for for noen uker/måneder siden og når den gikk ut gikk jeg ut >.< har startet å spille litt igjen nå men hva skjedde med summoner? Han var jo favoritten min Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Laster ned nå skal teste straks Husker jeg digget demoen av Savage 1 Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Laster ned nå skal teste straksHusker jeg digget demoen av Savage 1 Savage 1 er gratis nå between, blir aktivt drevet av en community: http://www.newerth.com Spilte demo account for for noen uker/måneder siden og når den gikk ut gikk jeg ut >.< har startet å spille litt igjen nå men hva skjedde med summoner? Han var jo favoritten min Alle demo kontoer har blitt gjort om til standard kontoer . Summoner ble fjernet pga balanseringsproblemer og heller erstattet med en helt ny unit, Hunter . Endret 6. desember 2008 av evilleader360 Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som er klare for å skape en norsk community, spillet vokser hver dag eksponentialt, kan nok sette opp en 60 player norsk server (så lenge det er aktivitet på den) !! Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Aldri med en nokså liten bump . Lenke til kommentar
Syv Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg hørte om dette spillet for første gang via forumet til Darkfall Online. Det skal visstnok være god trening i påvente av lansering. Spillet virker jo interessant. Laster ned nå, så får vi se. Må innrømmer at jeg har blitt mer kresen. Det er få spill som virkelig fenger. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Laster det ned nå, ser overraskende bra ut. Håper ikke jeg blir skuffa Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Laster det ned nå, ser overraskende bra ut.Håper ikke jeg blir skuffa Det vil du ikke, husk å spille i "Beginner Servers", slik at du ikke blir eid i din første kamp av veteraner og få feil bildet av spillet . Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Spilte full server med 50 stykker i helgen. Var dritt gøy Veldig mye teamwork, på servere med 20 stykker på så blir alle liksom fordelt ut over altfor store maps. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Spilt det ganske mye nå Det var jo drit morro. Skjønner ikke helt den RTS delen. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det noen servere med mange Nordmenn da? Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Er det noen servere med mange Nordmenn da? Er overraskende en god del nordmenn som spiller, den beste spilleren i spillet er jo en nordmann (exezic). Ble sjokkert over antall nordmenn som faktisk spilte spillet og med økningen av antall brukere er det bare et spørsmål om tid når en norsk community dukker opp . Du kan jo legge meg til, så kan vi holde kontakten . Er også overraskende mange skandinaver i Savage 2, bare å spørre i lobby eller i spillet, er helt sikker på at du vil få svar ! Det er ingen spesifikke servere nordmenn/skandinavere er på, hvis du blir med i de europeiske serverne er sjansen størst for å dulte borti en nordmann eller to. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror jeg har sett han Exezic en gang! Tror faktisk jeg drepte han en gang også. Men beholder man levlene og sånt etter en match? Hvis ikke blir det nok bare Lan-spill for min del. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Tror jeg har sett han Exezic en gang!Tror faktisk jeg drepte han en gang også. Men beholder man levlene og sånt etter en match? Hvis ikke blir det nok bare Lan-spill for min del. Er jo ikke en MMORPG, det er en level system per match fra level 1 til 15, får bedre armor osv, men blir resetta etter hver runde. Dessuten er det en generell rank som er en annen måte å vise antall experience poeng. Er jo kult å spille online, få såkalte persistent items og runes, åpne achievements, laste ned replays fra alle kamper som har blitt spilt, sjekke statistikken din og delta i turneringer og clan . Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva heter dere In-game? Evilleader, kan du sette opp en liste der in-game navnene våre står? Og sett bildene i spoiler tags blablalbal Jeg heter: Reavenage Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Nå har tråden blitt oppdatert til det bedre (håper jeg). Har fikset på bildestørrelsen, lagt bildene i spoiler og lagt til IGN liste over Gamer.No/Diskusjon.No's Savage 2 spillere. Får nå bare håpe på at flere ser denne tråden og tar seg bryet med å skrive deres nick i spillet, slik at vi får en fin-fin norsk liste . PS: Patch 1.7.4 er ute, ordner en god del bugs og såkalte "balance" problemer (predator for sterk osv). Personlig gleder jeg meg til økt modding support og VOIP som er forventet om ca 4 uker . Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvordan er det foresten du får armor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå