kinestig Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for å bli kvitt disse? Har også ett par av Trojan horse Adload_r.AQ Disse bør vel ikke ligge på pc'n? De ligger i Vault på AVG, har også kjørt ad-aware og ccleaner. Om jeg må gjøre noe så er jeg takknemlig for step-by-step-veiledning.. "Avansert" databruk er jeg dessverre ikke veldig god på. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) då er du komen til rett plass. Følg veiledninga øvst i signaturen min. Post loggane det spørres om her i din eigen tråd. edit: link https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Endret 5. desember 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
kinestig Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 då er du komen til rett plass. Følg veiledninga øvst i signaturen min. Post loggane det spørres om her i din eigen tråd. edit: link https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Takk for hjelp! Prøver å legge ut loggene ComboFix_log.txt malwarebytes.rtf Lenke til kommentar
norbat Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ligger alle i Virus Vault? Fint. De ligger trygt der. Hvis du ønsker er det bare å slette dem derfra også. Combofix-loggen ser grei ut. Lenke til kommentar
kinestig Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Ligger alle i Virus Vault? Fint. De ligger trygt der. Hvis du ønsker er det bare å slette dem derfra også. Combofix-loggen ser grei ut. Flott! Slettet de fra virus vault, foretok ett nytt søk og ingen trojaner dukket opp. Den comboFix, skal den slettes? Ligger på skrivebord Lenke til kommentar
norbat Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, du kan fjerne den ved å skrive combofix /u i kjør-feltet (start->kjør). Dette vil også nullstille systemgjenopprettingen slik at du ikke blir infisert ved en evt. gjenoppretting senere. Surf trygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå