xinqzer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, hver gang jeg spiller Crysis:WARHEADS crasher den når jeg kommer til et nytt checkpoint. Jeg tror jeg har funnet løsningen (http://www.tomshardware.co.uk/forum/246454-15-here-solution-8800-crysis-crashes), problemet er, hvordan skifter jeg Memory Clock Speed? Lenke til kommentar
sauenkalle Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Funket det?? for eg hadde det samme problemet. men det gjekk vekk etter hvert. Rart nok. Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Ooh, sweet, skal teste det nå Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Haha, det der er så feil som det går! Eneste grunnen jeg kan se at det krasjer med 8800gt er pga. drivere... Endret 4. desember 2008 av Revolution Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, for dette funka ikke noe bedre, har du noen forslag da? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Emnetittel er endret av moderator. MVH KVTL Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nvidia.com Last ned nyeste driver Avinstaler den gamle, start på nytt, instaler den nye, start på nytt. Vips! Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 har gjort det, funka fett i sånn 30 min, boom crash... men det er bare Crysis som krasher. Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Dette var litt flaut -.- fant ut jeg ikke hadde SP1 til vista det fiksa feilen..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå