fargoth Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) God morgen godtfolk! I år som i fjor ønsker jeg å presentere den andre i sitt slag, den største begivenheten siden opprettelsen av den forrige tråden: forumets andre offisielle avatarsamling for frembringelse av juleglede og håp! Dette er altså en kollektiv julehilsen til dere alle! Bildet under er et mosaikkbilde som utelukkende består av avatarene som er i bruk, her og nå, på diskusjon.no! Motivet er det samme som i fjor, men mosaikken er laget helt på nytt og består utelukkende av årets avatarer! Er du riktig så heldig finner du kanskje din egen avatar i bildet? God Jul! [Klikk på bildet for å vise fullversjonen, 5178x8400 piksler] Spørsmål og informasjon: Hvor kan jeg laste ned AndreaMosaic og hvor finner jeg avatarene som har blitt brukt? AndreaMosaic: AndreaMosaic kan du laste ned direkte fra denne linken. Avatarer: Alle avatarene for 2008 finnes i et zippet arkiv her. (79,1 MB) Merk at alle avatarer som ikke var iJPG-formatet har blitt konvertert til dette og blitt kopiert til en egen mappe for å kunne brukes med AndreaMosaic. Se filen "les meg" som følger med arkivet for mer informasjon rundt dette. Hvordan bruker jeg AndreaMosaic? Her finner du noen tuorials som forklarer hvordan du bruker AndreaMosaic. Et eget forum for AndreaMosaic hvor du kan stille spørsmål og lese poster relatert til programmet finner du Her. Du kan også spørre om hjelp i denne tråden eller sende meg en PM. Teknisk informasjon: Avatarer som er lagret på forumets servere 3. desember 2008 beløper seg til 11822 avatarer, det er 3087 flere enn på det tilsvarende tidspunktet i fjor. 6825 av disse utgjør mosaikken. Ingen avatarer er brukt mer enn en gang. Ser man en avatar mer enn en gang skyldes dette at mer enn en bruker har tatt i bruk den samme avataren. Når bildet skues i forholdet 1:1 utgjør hver avatare 80x80pixler. Originalavatarer som har en lavere oppløsning enn dette er skalert opp bikubisk til 80x80 piksler. Ingen avatarer ble ekskludert på grunn av oppløsning eller filformat: hvis din egen ikke er til stede i bildet er det fordi den ikke var like egnet som de andre, eller at din avatar ikke er lagret på forumets server. Bildene ble til som resultatet av en automatisert prosess med programmet AndreaMosaic. Jeg har ikke påvirket hvilke avatarer som ble brukt i mosaikken. Endret 27. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fantastisk! Dritkult Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) lurer på om min er der Blærk! ende så mange 10/10 jeg får for avataren min, så er en ikke der Endret 3. desember 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 lurer på om min er der Blærk! ende så mange 10/10 jeg får for avataren min, så er en ikke der Har du sett gjennom alle? Forstår ikke hvordan du orket. ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tøft. Min avatar er helt nederst til venstre, og litt opp Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 jeg fant ikke min, men ga opp å lete etter 2 min Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Don't get it. Er alle de avaterene en brukers avatar her? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) lurer på om min er der Blærk! ende så mange 10/10 jeg får for avataren min, så er en ikke der Har du sett gjennom alle? Forstår ikke hvordan du orket. ^^ Så igjennom så mange som jeg fikk tid til, men kan ikke si at jeg så den da Kansje jeg bør se om igjen Ey fant den! Endret 3. desember 2008 av MaSo Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Deam Var sykt mange avatarer Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Haha, tøft! Fant min. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Godt jobbet Får vel se om jeg finner min Vel, så ikke ut som om den var der jaja, Endret 3. desember 2008 av Revolution Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fant mange kjente, og mange mindre kjente, minst like kule avatarer, men jeg fant heller ikke min egen. Bu-hu-hu. :'[ Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Var mange kjente, men ikke min(e) :/ Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg fant min (gamle) Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Takk for nok et nydelig bilde, jeg husker så godt dine bidrag fra i fjor! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg bumper min egen tråd i et håp om at den skal holde seg synlig frem til jul. Den forsvant jo med en gang i mylderet av tråder her i OT-baren. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvorfor gidder jeg i det helet tatt leite? Med min flaks sier det seg selv at mitt kjære Drew-avatar ikke kom med (håper noen motbeviser meg nå altså) Fant heller ikke det gamle jernkors-avatar heller :\ Uansett, svært flott tilak det her Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Som et plaster på såret kan du trøste deg med at du har en av forumets råeste avatarer. 1000 faky-points fra meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Lurer på om jeg finner min der jeg. Enormt bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå