Gå til innhold

Ny bærbar. 8,9" med harddisk. Kva maskin gir mest for pengane?

thamule

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe ei lita bærbar maskin til mamma til jul, og kanskje noken har peiling på kva som er å anbefale der ute?

Bruksområde:

Billig lita maskin som ho kan bruke i sofaen i stova og viktigast av alt ha med seg i campingvogna om sommaren. Maskina skal brukast hovudsakleg til surfing og mellomlagring av bilder på ferie.

Krav:

Skikkeleg harddisk. Det vil sei ikkje ssd. Det må vere ein del plass til digitale bilder

Trådlaust nettverk

USB2

Pris:

Minst mogeleg, men det må vere ei skappelig maskin til formålet

Skjerm

Synet blir jo ikkje bedre med åra så skikkelig skjerm er ein fordel

Batteritid:

Ikkje høgste prioritet, men dess meir dess bedre selvfølgelig. Skal ikkje vere avgjerande for valget.

Har satt opp eit par forslag her:

Asus Eee PC 904HD, 2900kr

Toshiba NB 100, 3300kr

Acer Aspire one A150

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av maskinene du lister opp gir Acer Aspire One A150 desidert mest for pengene.

Men jeg vil anbefale deg å kjøpe en 10" om du har råd til å legge 3-500 kroner ekstra i potten. Grunnen til dette er hovedsaklig at du får et tastatur som er større, og når de er så sma fra før merker du stor forskjell fra en 8,9 til en 10". Et annet argumet for å velge 10" er større skjerm.

I 10" kategorien er Eee 1000h best, men da batteritid ikke var veldig viktig (batteritid er det største argumnentet for 1000H) kan jeg anbefale deg å ta en tur innom elkjøp å handle en Advent 4213/4211, den koster 3790. (Adventen er det samme som MSI Wind) Fordelen med å hadle på Elkjøp er; Lettere hvis noe skulle ske med maskinen, du slipper å betale frakt, og det viktigste; 30 dagers full returrett.(Om moren din feks synes skjermen blir alt for liten er det kjekkt å få pengene tilbake..)

Lenke til kommentar

Tusen takk for nye forslag.

Eg trur faktisk 8,9 er stort nok. Burde vel klare å sjå dei største nettavisene uten å scrolle sidelengs då?

Og maskina blir veldig mulig handla i butikk ja. Greitt å ha ein butikk å gå til viss det skulle vere noko, men må jo selvfølgelig sjå prisen i forhold. Kvifor meiner du forresten at aceren gir mest for pengane då den er dyrast? Kva har den som dei andre ikkje har?

Andre som har innspel om emnet?

Lenke til kommentar

Som sakt er det ikke skermstørrelse det viktigste punktet. Tastaturet derimot er mye bedre på en 10" en på en 8,9".

Hva min anbefaling av Acern over de to andre angår, så er dette grunnen:

-Asus Eee 904h har dårligere prosessor en de to andre du nevner.

-Acer har større hardisk en Thosiba.

-Acer har det desidert beste tastaturet av de overnevte modellene.

Om det er alderen min som avskrekker deg fra å stole helt på meg vil jeg faktisk påstå at jeg er en av de beste på forumet angående nettpc. ;)

Lenke til kommentar

Hehe... Over internett stolar eg på ........ingen. :p

Neidå, eg stolar på deg eg, men ikkje blindt. Men tar selvfølgelig meininga di til etteretning. Det er jo derfor eg har laga denne tråden.

Så vil eg vente og sjå om andre har andre synspunkt og kva dei eventuelt måtte meine. Dei 3 forslaga eg fant var forresten gjort litt i hyrten og styrten, det er aa1 eg har sett meg ut som favorittkandidat. Og så lurte eg på om det var andre aktuelle i same prisklasse(adventen du nevnte hadde eg ikkje høyrt om ein gong så det var eit svært godt tips)

Men som sagt. Er takknemlig for ditt bidrag, men må fortsatt tenke litt på saken før eg klarar å bestemme meg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

>.<

AAO er kjekk den. Skal den dog bare brukes med ledning i uansett av folk med dårlig syn bør du heller se på en av de skitbillige 15". mange som har problemer med å se det som står på 9-10".

Lenke til kommentar
>.<

AAO er kjekk den. Skal den dog bare brukes med ledning i uansett av folk med dårlig syn bør du heller se på en av de skitbillige 15". mange som har problemer med å se det som står på 9-10".

Så dårlig syn har dei ikkje at 10" blir problem trur eg, men ei klar og fin skjerm bør det vere. Men eg får vel ikkje 15" ned mot 3 tusen?

Lenke til kommentar

Korleis er denne LG X110 maskina?

Den har 10" skjerm og stor harddisk, samt windows xp.

Er det ei like god maskin Som Acer Aspire One A150?

EDIT:

Ser at en del opplysningar på den sida er feil. Den har 160 gb harddisk og 10" skjerm.

Så det er det som er rett. Og eg får den i nettbutikkar tils ame pris som Acer Aspire one

Endret av thamule
Lenke til kommentar
Jo det får du. Men den er ikke akkurat noe å rope hurrra for...

Men den er heller ikke noe å grine over.

For 200,- så får man 2GB minne ekstra, og den vil da fise i ringer rundt alt jeg har prøvd av NetBooks. (MSi Wind, Asus 900 og Acer One.)

Jeg ville definitivt ha anbefalt en slik FujitsuSiemens til den bruken OP skisserer. Satte opp en akkurat maken for en dame i forrige uke, og det er en utmerket surfemaskin.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...