lenny25 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan noen anbefale meg de beste barnespillene? Det skal være julegave til en gutt på 4 år. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 kan du være litt mere nøyaktig? hvilke aldersgrense? hvilke kategori(skyte, strategi osv)? pris? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Han er 4 år, så spill som inneholder vold av særlig grad er ikke aktuelt. Er på jakt etter plattformspill eller noe i den duren. Pris er ikke vesentlig. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 her er noen: http://www.eanorge.no/gamesearch/*/456/0/179/ det er 3+ aldersgrense og forskjellige sjangre. Men fotball er alltid gøy eller så vil jeg anbefale bilspill elsket det på 4-5års alderen!! Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kung fu panda, Lego spillene, Spyro down of the dragon, Crash of the titans, Crash mind over mutant, Sonic Unleashed, Madagascar 2, Kameo, Asterix at the olympics, Ratattouille, Wall-e, Space chimps og sikkert fler jeg ikke husker. Tror kanskje det første Crash spillet, crash of the titans er det greieste og billigste. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Takk for innspillene! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kung fu panda, Lego spillene, Spyro down of the dragon, Crash of the titans, Crash mind over mutant, Sonic Unleashed, Madagascar 2, Kameo, Asterix at the olympics, Ratattouille, Wall-e, Space chimps og sikkert fler jeg ikke husker. Tror kanskje det første Crash spillet, crash of the titans er det greieste og billigste. Du sa omtrent alle jeg hadde i hodet.. Viva pinata er flott:) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 lego spillene og viva pinata er geniale selv for voksne. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg søkte opp Kameo og denne tråden dukket opp. Siden dette var et lanseringsspill for 360, holder det fremdeles mål den dag i dag? Er det et spill en voksen også kan ha glede av mao? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hvorfor skulle det ikke det? alder på et spill har lite å si på hvor bra et spill er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Banjoo kazoie Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg søkte opp Kameo og denne tråden dukket opp. Siden dette var et lanseringsspill for 360, holder det fremdeles mål den dag i dag? Er det et spill en voksen også kan ha glede av mao? Absolutt. Det er nok litt for vanskelig for de aller yngste alene også. Veldig bra spill og fremdeles blant de spillene som ser best ut på 360. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Til litt eldre kan jeg annbefale Dead Space. Men du risikerer at ungen blir inne når det er mørkt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Banjoo kazoie Det er nok litt for vanskelig for en 4-åring..ihvertfall Nuts & Bolts. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg søkte opp Kameo og denne tråden dukket opp. Siden dette var et lanseringsspill for 360, holder det fremdeles mål den dag i dag? Er det et spill en voksen også kan ha glede av mao? Absolutt. Det er nok litt for vanskelig for de aller yngste alene også. Veldig bra spill og fremdeles blant de spillene som ser best ut på 360. Som en nevnte som svar til mitt innlegg. Jo, et gammelt spill kan likevel være et godt spill, det var ikke det jeg tenkte på. Jeg bare lurte på om spillet holdt mål den dag i dag, da noen spill utdateres rett og slett fordi der finnes bedre alternativer. Jeg så det i brukthylla på Gamestop til en drøy hundrings, så da regner jeg med at det er vel anvendte penger.. Hadde vært greit med et allright platform/adventure til min bedre halvdel óg. Takker for svar! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Viva Pinata er ikke egnet for barn, spesielt ikke de på 4 år. Til tross for hvordan det ser ut er det ganske så avansert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Litt sent men, Lips er strålende:) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Litt sent men, Lips er strålende:) Tror du en gutt på 4 kan synge bra, kan engelsk eller i det hele tatt lese? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Viva Pinata er ikke egnet for barn, spesielt ikke de på 4 år.Til tross for hvordan det ser ut er det ganske så avansert. Og den nye versjonen... Trouble in paradise... Selv kjæresten min på 27 som har eid den forrige tittelen endte ofte opp med halve pinatabestanden UTRYDDET av professor pester -- og/eller med HELE hagen FYLT av hurtigspredende ugress. Jeg finner spillet irriterende. Begge to. Det finnes ingen ingame hjelp eller hint. Man mister premiepinata etter premiepinata uten å få det minste hint om hvorfor akkurat DEN pinataen blir angrepet, eller hvordan man kan beskytte pinataene mot Pester. Man ser pinataer som man kun får dersom man finner ut hvordan man lager ting med andre ting som ikke er tilgjengelige før etter to dager med mer spilling Det er som å spille the Sims med en motspiller som kjøper/bygger basseng i stuen, selger tingene dine og lager dødsbranner. Til tider opplevde jeg ikke ett minutts pause -- og når uteliggeren kom... så var det gått for langt. Spillet er et micromanagement-helvete, og jeg tror man bør være 12+ for å klare spillene. Endret 29. desember 2008 av Andre1983 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Prøv Open Season. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå