henkeZ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei! Minitrekkern min begynner å bli for liten og jeg ser etter ny sekk. Har sett en del på Think tank sine sekker som ser ut til å passe veldig bra til pressefotografer som reiser ofte. Den bør klare: Canon EOS 1D-Mark III Canon EOS 50D/m batterigrep Canon EF 16-35mm f/2.8L II Canon EF 24-105mm f/4L IS Canon EF 70-200mm f/2.8L IS Canon EF 50mm f/1.4 Canon EF 300mm f/2.8L 580EX II blitskabel, fjernutløser etc. Macbook Pro 15,4" med lader Noen tips? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tror jeg ville gått for Think Tank Airport Addicted... Folk på diverse forum med MYE utstyr skryter veldig av komforen og kvaliteten på sekkene, selv når vekten nærmer seg ett tonn. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Trillekoffert. Ellers kjem du til å dø. Med to kamera, 4 objektiv, eit par blitsar og laptop i sekken min er det ikkje langt eg går før eg slenger den fra meg og begynner å banne og kjefte. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Neida.. Man venner seg til det meste.. Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har du sett på disse: http://www.exposervice.no/index.php?page=B...p;varenr=M-6827 Har selv 2 hus, 6 objektiver, 2 Sigma 500 blitzer, batterier, lader, div. kabler, MACbook Pro (med div utstyr), ekstern 250 GB FW-disk, DVD-plater for brenning (backup). Sekken veier ca 20 KG totalt (som til marsjmerket, men mye artigere), og det fungerer. EXPO-serive har også andre modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå