Gå til innhold

Brunt og svart. går det?


Jule3

Anbefalte innlegg

lurer på endel ting ang denne fargekombinasjonen.

Jeg vet at man svart og brunt egentlig ikke passer sammen, men går det av og til?

 

kan man gå med svart genser, svart belte og brune sko?

Brunt belte, sko og svart genser?

 

Hva syns dere?

 

Har endel svarte klær, men siden jeg kun har 1 par brunesko for tiden så får jeg lissom ikke brukt de klærne da..

 

Kan noen hjelpe meg litt?

 

Edit: er gutt hvis det har noe å si.

 

Ser faktisk ofte gutter som har ganske bra stil som av og til går med brunt belte til et antrekk med endel svarte plagg. Er dette "dårlig stil" ?

Endret av Jule3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel kanskje litt å ta i mtp det Homme sier.

Kan forstå meg på at brunt og svart i mange tilfeller ikke passer sammen, men jeg er også av meningen at dette kan være kledelig.

Uansett, kan ikke forstå hvordan dette skaper problemer. Når du ser deg i speilet ser du raskt om det ikke passer. (edit; når jeg tenker meg om er det kanskje noen som ikke ser det)

Endret av hansjqrg1
Lenke til kommentar
Jeg trenger ikke 3 stykker som sier det.. Det holder med at én som faktisk vet hva han snakker om forteller meg det. jeg trenger ikke 2 som gjentar det..

 

Har vel strengt tatt ikke gjentatt det han sa. Stilte meg uenig til hans utsagn.

Hvis du ikke vil ha svar når du oppretter en tråd; ikke start den.

Lenke til kommentar
Men, hvilke farger mener dere passer til de forskjellige nyansene av brun?

 

Er det noen andre farger enn svart man ikke burde gå med sammen med brun?

Gull og brunt kan være veldig fint.

 

Rosa og brunt er det styggeste jeg ser.

Jeg har nesten ingenting i brun, fordi jeg syns det er en vanskelig farge å kombinere.

Lenke til kommentar
Lurer på om man hadde sett ut som en vandrende bæsj hvis man hadde på seg en brun skinnjakke og brune skinnbukser jeg. Finnes det forresten? Brune skinnbukser? :p

 

asså, nå syntes jeg du burde roe ann litt her for å være helt ærlig

 

Oohh traff jeg en nerve nå haha. Jeg antar at du nettopp svarte på spørsmålet mitt om brune skinnbukser ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...