Gå til innhold

Finnes det bra FPS med lokal coop til PS3?

jornln

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter et bra FPS med mulighet for lokal coop (spille campaign/missions etc).

Leste at det skulle være mye fokus på coop på Resistance 2. Kjøpte dette, en kasse pils og benket meg sammen med en kamerat fremfor TV'n på fredag.

Skuffelsen var stor da vi oppdaget at det stort sett er coop på nett i R2. Coop uten nett er tragisk - men det finnes. Single player er ganske ok - men det var ikke det vi skulle spille.

Spørsmålet da er om det finnes noen bra FPS med coop (uten å spille på nett) til PS3.

Xbox har Halo og Gears of war serien - men hva har PS3?

/Jørn

Endret av jornln
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det leser hva han skriver så er det campaign/mission han vill spille.

Stemmer. Campaign/mission UTEN å spille på nett. Kun 2 player lokalt.

Jeg trodde også Resistance 2 skulle være bra på coop - men ble skuffet da det viste seg at det er helt egne brett - og kjedelige missions når en ikke spiller på nett. Da kan en kun spille noen få skjermer om og om igjen. Har ikke prøvd Fall Of Man, så vet ikke hvordan den gjør det.

Mulig COD 5 støtter dette - men COD 4 gjør det ikke. Dersom en skal spille coop her så er det enten på nett eller mot hverandre (uten NPC'er). Kan ikke spille 2 player campaign (så vidt jeg har greidd å finne ut).

Army of two skal være ok på 2 player coop - men har ikke testet enda.

Savner fortsatt alternativer til f.eks GOW og Halo... Kan ikke forstå at PS3 ikke skal ha bra tittler på dette området.

Lenke til kommentar

Kommer bare på ett spill i farten, og det er Army of Two. Ikke en direkte braksuksess, og heller inget FPS spill i rette forstand (Mer tredjeperson/Over the shoulder) - men skyting, eksplosjoner og coop lokalt er noe de har fått til meget godt.

Du kan jo ta en titt på det, om du ikke allerede har spillt det.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er enig i at R2 ikke er så bra på offline coop, men online coop og competative "coop" er jo helt fantastisk! Det er vel kanskje det beste coop / online spillet jeg har spilt på PS3 så langt.

COD:WaW har coop med standard oppdrag, men jeg synes personlig at COD:WaW var en voldsom skuffelse, i hvertfall etter fireren. Du har Army of Two, som er morsomt nok, i hvertfall bedre enn COD.

Lenke til kommentar
Mulig COD 5 støtter dette - men COD 4 gjør det ikke.

Stemmer det, COD 4 har ikke noe coop i det hele tatt, men COD 5 støtter 2 spillere split-screen og opp til 4 spillere online. Det som er litt dumt med split screen her er at bildet blir utrolig lite. Er veldig lett å miste oversikten siden spillet er så kaotisk fra før.

Army of two skal være ok på 2 player coop - men har ikke testet enda.

Army of Two funker veldig bra i split-screen. Spillet i seg selv er ganske alright og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...